in

იატაკქვეშა ტექნო კულტურით შთაგონებული ექსპერიმენტი, Puma-ს რეკლამაში

დახურული სივრცე, ლაბორატორიული განათება – ეს Puma-ს საექსპერიმენტო პავილიონია, სადაც DJ მთავარ გმირს, რომლის როლშიც უკრაინელი მუსიკოსი ივან დორნი გვევლინება, უკრაინელი ბოტასებისა და მუსიკის საშუალებით აკონტროლებს. Pumas ეს ვიდეორგოლი Mirage Tech-ის კოლექციას ეძღვნება, რომელიც იატაკქვეშა ტექნო კულტურითაა შთაგონებული. კამპანიაზე სააგენტო Seek.studio-მ იმუშავა.

რა ემართება თქვენს თვალებს, როდესაც მთელი დღე ეკრანს უყურებთ?

მოუსმინეთ, როგორია ჩიტების რეაქცია ფლეიტაზე – WWF-ის კამპანია