მობილური გამოთვლების ეპოქა იმდენად სწრაფად დადგა, რომ ჩვენ თითქმის არ გვქონდა დრო, შეგვენახა, რამდენად ახლოს არის ჯადოსნური push შეტყობინებები. და მაინც, მარკეტოლოგების უმეტესობა არ აწვდის Push-შეტყობინებებს იმ ზრუნვას და ყურადღებას, რომელსაც იმსახურებენ, მიუხედავად უსაზღვრო სარგებლისა, რომელიც მათ შეუძლიათ გამოიტანონ როგორც კომპანიისთვის, ასევე მომხმარებლისთვის.
რა თქმა უნდა, Push-შეტყობინებები ფიქრს მოითხოვს – ხალხის ყურადღებას დაუმსახურებლად ვერ მიიპყრობთ. Push-შეტყობინებები, რომლებიც პერსონალური, შესაბამისი და დროულია, მომხმარებლებს მიზნების რეალურ დროში მიღწევაში დაეხმარება. როგორ გამოვიყენოთ Push-შეტყობინებები სწორად და, უპირველეს ყოვლისა, როგორ გავხადოთ ისინი ღირებული თქვენი მომხმარებლებისთვის? ამ სტატიაში სწორედ ამაზე გიამბობთ.
რა არის Push შეტყობინებები?
ესსაა Pop-up შეტყობინებები, რომლებიც გაგზავნილია მომხმარებლებისთვის მათი სმარტფონების (ან ბრაუზერების) საშუალებით. ისინი სასარგებლო ინფორმაციას, სიახლეებს ან შეთავაზებებს შეიცავენ. მათ იყენებენ მომხმარებლების შთაგონებისა და მოქმედებისკენ ბიძგისთვის იყენებენ.
Push შეტყობინებები მოკლე და ლაკონურია. ეს შეტყობინებები მიმზიდველი და ეფექტური მხოლოდ იმ შემთხვევაშია, თუ ისინი პერსონალურ ხასიათს ატარებს და აქტუალურია მკითხველისთვის.
Push შეტყობინებების ტიპები, რომლებიც უზრუნველყოფენ მნიშვნელობას
არ აქვს მნიშვნელობა Push-შეტყობინება მოდის ფიტნეს აპიდან, ახალი ამბებიდან თუ სოციალური მედიიდან. როგორიც არ უნდა იყოს, თქვენი შეტყობინების ჯიბტებტუ საკმარისად მიმზიდველი უნდა იყოს, რომ დაწკაპუნებისკენ უბიძგოს მნახველს. მაგალითად:
მიზნობრივი სიახლეები. აპლიკაციებს, რომლებიც ავრცელებენ ინფორმაციას პოლიტიკის, ამინდის, ინდუსტრიის განახლებების ან სხვა ზოგადი სიახლეების შესახებ, შეუძლიათ შექმნან პერსონალიზებული Push-შეტყობინებები მომხმარებლის ტიპური ქცევის საფუძველზე (მაგ. თემები, ადამიანები ან ადგილები, რომლებზეც ყველაზე ხშირად კითხულობენ).
ქცევაზე დაფუძნებული შეტყობინებები. ამ ტიპის შეტყობინებები ჩნდება მომხმარებლის კონკრეტული ქმედებების საპასუხოდ და არის შესანიშნავი გზა მომხმარებლების წახალისებისთვის. მაგალითად, ისინი შეიძლება გამოიყენოთ ახალი მომხმარებლების გამოცდილების გასაუმჯობესებლად, პროდუქტისგან მაქსიმალური ღირებულების მიღებაში. ეს, თავის მხრივ, მუდმივი მომხმარებლების შეძენას შეუწყობს ხელს.
აპლიკაციის განახლებები. ხალხი იმიტომ იყენებს აპებს, რომ ისინი უზრუნველყოფენ რაიმე სახის სარგებელს. აპლიკაციის განახლების შეტყობინებები ღირებულია, რადგან ისინი ხშირად მიუთითებენ მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესებაზე. ეს, თავის მხრივ, აპლიკაციით სარგებლობის გაუმჯობესებას ემსახურება. მაგალითად, შეატყობინებთ, როგორ გაუადვილდებათ თქვენი აპით სარგებლობა – ყოველდღიური ახალი აქტივობები, გასართობი თუ შემეცნებითი ფუნქციებია ხელმისაწვდომი.
როდის უნდა გამოჩნდეს Push-შეტყობინება?
ერთხელ, აპლიკაციის დაყენებისას. ბევრი მობილური აპი მოუწოდებს თავის მომხმარებლებს აირჩიონ Push-შეტყობინებები მხოლოდ ერთხელ: აპის ინსტალაციისა და გააქტიურებისას. თუ თქვენი აპლიკაციის ფუნქციები განუყოფელია მომხმარებლის სამუშაო ნაკადის ან დროის მენეჯმენტისთვის, დიდი ალბათობით, შეკითხვა მხოლოდ ერთხელ დაგჭირდებათ.
ყოველ ჯერზე, როდესაც აპი იხსნება. დაიმახსოვრეთ, ყველა შეტყობინება არ მოითხოვს მომხმარებლისგან მოქმედების შესრულებას. დათანხმების შეტყობინებებიც კი შეიძლება შეიქმნას ისე, რომ გაუქმდეს „ვეთანხმები“ ან „არ ვეთანხმები“ დაწკაპუნების გარეშე. ამ შემთხვევაში, თქვენ შეგიძლიათ სთხოვოთ მომხმარებლებს, მონაწილეობა მიიღონ შეტყობინებებზე ყოველ ჯერზე, როდესაც ისინი აპს გახსნიან, სანამ ისინი არ დაეთანხმებიან ან არ დაეთანხმებიან ამას.
პერიოდულად, გარკვეული რაოდენობის შესვლის შემდეგ. თქვენ შეგიძლიათ აირჩიოთ ნებართვების გაგზავნა პერიოდულად, შესვლების რაოდენობის ან წინასწარ განსაზღვრული დროის გაზრდის საფუძველზე. ეს ტაქტიკა გამოიყენება, როგორც ნაკლებად აგრესიული მიდგომა „ყოველთვის, როცა აპი იხსნება“.
გაითვალისწინეთ, რომ push-შეტყობინებებმა უნდა გააუმჯობესოს მომხმარებლის გამოცდილება და არ შეაფერხოს. თქვენ ყოველთვის შეგიძლიათ ესაუბროთ თქვენს მომხმარებლებს, გაიგოთ, რა მოსწონთ ან არ მოსწონთ მათ შეტყობინებების მიღების დროსა და სიხშირეს.
იფიქრეთ მომხმარებლის გამოცდილებაზე. როდესაც გადაწყვეტთ, როგორ მიაწოდოთ და აჩვენოთ თქვენი მონაწილეობის შეტყობინებები, გაითვალისწინეთ, როგორ გამოიყურება ის თქვენი აპლიკაციის ინტერფეისში მომხმარებლის მოწყობილობაზე.
ის, თუ რამდენად ხშირად გააგზავნიოთ Push-შეტყობინებები, დამოკიდებული იქნება თქვენს მარკეტინგულ მიზნებზე, მომხმარებლის ქცევასა და კონტენტის ტიპზე, რომელსაც აგზავნით.
წყარო: intercom