in

რა შეუძლია კვლევას? – მარკეტერის პოდკასტი

რა შეუძლია კვლევას? რა ძირითადი გამოწვევებია კვლევით და საკონსულტაციო დარგში?

მარკეტერის პოდკასტის დღევანდელი თემაა კვლევები – მარკეტინგული და სოციალური კვლევები, მონაცემები რომლებზე დაყრდნობითაც მსხვილი კომპანიები ღებულობენ გადაწყვეტილებებს. ამ თემაზე კვლევითი კომპანია ანოვას თანადამფუძნებელ, ქრისტინე ლორთქიფანიძესთან ერთად ვისაუბრებთ.

გვისმინეთ აქ: Spotify, Google & Apple Podcasts

მარკეტერის პოდკასტს წარმოგიდგენთ საქართველოს ბანკი ბიზნესი.

როგორ უნდა მოიქცნენ დღეს B2B ბრენდები?

რას ჭამს სანტა კლაუსი?