in

რა სურს მომხმარებელს, რომ შენ იცოდე მასზე

shop_1942796c     გქონიათ ისეთი შემთხვევა, როდესაც მაღაზიაში შესვლის დროს მომსახურე          პერსონალი ისეთი უარყოფითი და აგრესიული განწყობით დაგხვდათ, რომ გადაიფიქრეთ ყიდვა და სხვა მაღაზიაში შეხვედით?! დარწმუნებული ვარ გქონიათ. 3 თვიანი კურსის გავლა არაა საჭირო იმისთვის, რომ მომხმარებელს ნორმალურად მოემსახურო, საკმარისია იცოდე, რომ თავაზიანობა შენი მოვალეობაა, შენზეა დამოკიდებული მომხმარებლის კეთილი განწყობა და კომპანიის გაყიდვების ზრდა.

მარკეტერი წარმოგიდგენთ რამოდენიმე მარტივ რჩევას, თუ როგორ მოვემსახუროთ მომხარებელს, ისე რომ კმაყოლი წავიდეს.

 

მაშ ასე. . .

  • იყავი მართალი – თქვენი მომხმარებელი არ ელოდება იმას, რომ საუკეთესოები იქნებით. ის თქვენგან მხოლოდ სიმართლეს  ელის.
  • მადლობა – განსხვავება ხარისხიან და ცუდ მომსახურეობას შორის შეიძლება მხოლოდ ერთი სიტყვა იყოს და ეს სიტყვა მადლობაა
  • მიყურე თვალებში – ვიზუალური კონტაქტი ორი რამის მიმანიშნებელია: თქვენ უსმენთ მომხმარებელს და ზრუნავთ მომხმარებელზე.
  • სატელეფონო ზარი – როდესაც მომხმარებელი სალაროსთან  რიგში დგას და ფულის გადახდას  ელოდება, არაფერია იმაზე საშინელი,  როდესაც მომსახურე პერსონალი  ტელეფონზე სალაპარაკოდ პროცესს აფერხებს.
  • შეცდომების პატიება შესაძლებელია, თუ თქვენი პერსონალი მომხმარებელს თბილად ექცევა.
  • მომაქციეთ ყურადღება – მომხმარებელთან კონტაქტის აუცილებელი პუნქტია დაეხმაროთ იმის მოძებნაში რისი ყიდვაც სურს.
  • დამეხმარეთ – მომხარებელმა შეიძლება არ იცი რა პროდუქტია მაგრამ იცის როგორი უნდა.
  • დამაიმედე – შეიძლება თქვენ არც ფსიქოლოგი ხართ და არც მომხმარებლის მეგობარი, მაგრამ თქვენგან თბილი და დამაიმედებელი სიტყვების გაგონება მომხმარებლის განწყობაზე ძლიერ მოქმედებს

პრობლემის მოგვარების პირველი გზაა მისი აღიარება

Amazon სმარტფონს 3D ეკრანი ექნება