in

რა თანხებს გამოიმუშავებენ იტალიური საფეხბურთო კლუბები მაისურის სპონსორებისგან ?

Sporti
Sporti

ინვესტორების თანხის, სატელევიზიო უფლებებისა და გაყიდული ბილეთებიდან შემოსული ფინანსური ნაკადების გარდა, საფეხბურთო ინდუსტრიაში შემოსავლების მიღების ერთ-ერთ მთავარ წყაროს სათამაშო ფორმებზე განთავსებული სპონსორები წარმოადგენს. დღეს იტალიის სერია ა-ს შესახებ მოგიყვებით. ჩემპიონატში კლუბებს მაისურებზე სპონსორების ლოგოს განსათავსებლად 4 ზონა აქვთ გამოყოფილი, გათამაშების რეგულაციით ყველა სასპონსორო ზონა ათვისებადია და შესაძლებელია თითქმის ყველა სფეროს და ინდუსტრიის წარმომადგენლის განთავსება, გარდა აზარტული თამაშებისა, დიახ, სწორად წაიკითხეთ, სერია ა-ს და კლუბების წარმომადგენლების გადაწყვეტილებით, ჩემპიონატში აზარტული თამაშების წარმომადგენლების რეკლამირება გასული სეზონიდან აიკრძალა.

რა თანხებს გამოიმუშავებენ კლუბები? წლევანდელ სეზონში 20-მა კლუბმა ჯამში 168.7 მილიონი ევროს აკუმულირება მოახდინა. ყველაზე დიდი თანხა ტურინის „იუვენტუსმა“ მიიღო, ყველაზე ნაკლები კი რომის „ლაციომ“ – ის ლიგაში ერთადერთი გუნდია, რომელსაც მაისურზე სატიტულო სპონსორი არ ყავს.

გაგაცნობთ თითოეულ კლუბს, მათ წლევანდელ სპონსორებს და ამ გარიგებით შემოსულ თანხებს.

იუვენტუსი

სპონსორი – JEEP

სასპონსორო კონტრაქტის ღირებულება – 48 მილიონი ევრო

ფიორენტინა

სპონსორი – Mediactom

სასპონსორო კონტრაქტის ღირებულება – 26.2 მილიონი ევრო

სასუოლო

სპონსორი – Mapei

სასპონსორო კონტრაქტის ღირებულება – 18 მილიონი ევრო

რომა

სპონსორი – Qatar Airways

სასპონსორო კონტრაქტის ღირებულება – 16 მილიონი ევრო


ინტერი“

სპონსორი – Pirelli

სასპონსორო კონტრაქტის ღირებულება – 11 მილიონი ევრო

მილანი

სპონსორი – Emirates

სასპონსორო კონტრაქტის ღირებულება – 10 მილიონი ევრო


ნაპოლი

სპონსორი – Lete, Msc

სასპონსორო კონტრაქტის ღირებულება – 9 მილიონი ევრო

ატალანტა

სპონსორი – Plus500

სასპონსორო კონტრაქტის ღირებულება – 7 მილიონი ევრო 

ტორინო

სპონსორი – Suzuki

სასპონსორო კონტრაქტის ღირებულება – 5 მილიონი ევრო

კალიარი

სპონსორი –Regione Sardegna

სასპონსორო კონტრაქტის ღირებულება – 4 მილიონი ევრო

ბოლონია

სპონსორი –Facile Ristrutturare

სასპონსორო კონტრაქტის ღირებულება – 2.5 მილიონი ევრო

უდინეზე

სპონსორი –Dacia

სასპონსორო კონტრაქტის ღირებულება – 2.2 მილიონი ევრო

პარმა

სპონსორი –Cetilar

სასპონსორო კონტრაქტის ღირებულება – 2.1 მილიონი ევრო

ვერონა

სპონსორი –Sinergy

სასპონსორო კონტრაქტის ღირებულება – 1.5 მილიონი ევრო

 ჯენოა

სპონსორი –Banca Sistema

სასპონსორო კონტრაქტის ღირებულება – 1.5 მილიონი ევრო

 ბენევენტო

სპონსორი –IVPC

სასპონსორო კონტრაქტის ღირებულება – 1.5 მილიონი ევრო 

სამპდორია

სპონსორი – Very Mobile

სასპონსორო კონტრაქტის ღირებულება – 1 მილიონი ევრო

კროტონე

სპონსორი –San Vincenzo

სასპონსორო კონტრაქტის ღირებულება – მილიონი ევრო 

სპეცია

სპონსორი –TEN

სასპონსორო კონტრაქტის ღირებულება – 0.7 მილიონი ევრო

 ლაციო

სპონსორი –ლაციოს  1 სპონსორი ყავს, ისიც მაისურის მკლავის ნაწილზე – Frecciarossa

სასპონსორო კონტრაქტის ღირებულება – 0.5 მილიონი ევრო

საინტერესო დეტალია და აღნიშვნას იმსახურებს ის ფაქტი, რომ „იუვენტუსის“ , „სასუოლოს“ და „ფიორენტინას“ სპონსორები წარმოადგენენ კლუბის მფლობელობაში მყოფ მათივე კომპანიებს, ანუ აქ საქმე გვაქვს „ავტო სპონსორობასთან“, რომელიც იტალიაში ხშირად გახდა განხილვის საგანი, თუმცა აღნიშნული ქმედება არანაირ წესს და რეგულაციას არ ეწინააღმდეგება. ასევე დაახლოებით თანხების და სხვა ჩემპიონატების ტოპ კლუბების სასპონსორო კონტრაქტებთან პარალელი რომ გავავლოთ, მაგალითად მადრიდის რეალი მაისურის სპონსორებისგან წლიურად 200 მილიონ ევროს იღებს. 120 მილიონი ევრო „ადიდასის“ საკონტრაქტო ვალდებულებაა, სამეფო კლუბი 80 მილიონ ევროს მთავარი სატიტულო სპონსორისგან (Fly Emirates) იღებს.


მაღაზია, სადაც არც მოლარეა, არც რიგი, უბრალოდ აიღე რაც გინდა და გადაიხადე – საქართველოში მაღალტექნოლოგიური სისტემა შეიქმნა

კარიერა ახალ რეალობაში