in

რას ვგრძნობთ, როცა საჭმელს ვხედავთ? — სარეკლამო კამპანია

ადამიანებსა და საკვებს შორის ერთგვარი ინტუიციური დამოკიდებულება არსებობს — თითქოს, კონკრეტული საჭმლის წარმოდგენისას შესაბამისი წარმოდგენები თუ ასოციაციები გვიჩნდება გონებაში. მიტანის სერვისი კომპანია Postmates-მა კი ამგვარი მოცემულობა თავისი კრეატიული კამპანიისთვის გამოიყენა, რომელშიც ეს „ენით აღუწერელი“ გრძნობებია წარმოდგენილი.

BOG

ანიმაციურ ვიდეორგოლებში ასახულია, როგორი შეგრძნებაა, როცა სუშის, ცხელ ქათამს, დონატებს და სხვა საჭმელებს ვხედავთ. მათზე ცხრა არტისტი მუშაობდა, რათა ერთმანეთისგან განსხვავებულ სტილში ყოფილიყო წარმოდგენილი მომხმარებელთა გრძნობები და განცდები.

როგორ იქცა პირველი მოსავლით მიღებული ემოციები ღვინის ბრენდად

5 სტრატეგია ახალგაზრდა აუდიტორიასთან დასაკავშირებლად