in

რა არის ციფრული გამოცდილების პლატფორმა (DXP) და რისთვის გვჭირდება ის?

ციფრულ მარკეტინგში, მომხმარებლისთვის კარგი გამოცდილების მიწოდება წარმატებისთვის აუცილებელი შემადგენელია. სწორედ ამისათვის გჭირდებათ ციფრული გამოცდილების პლატფორმა (DXP). მაინც, რა არის DXP და რატომ გჭირდებათ ეს? მოდით მიმოვიხილოთ.

რა არის ციფრული გამოცდილების პლატფორმა (DXP)?

ციფრული გამოცდილების პლატფორმა არის ყოვლისმომცველი პროგრამული გადაწყვეტილება. ის ეხმარება კომპანიას შექმნას, მართოს და მიაწოდოს პერსონალიზებული ციფრული გამოცდილება მათი მომხმარებლებისთვის ყველა არხზე. DXP მოიცავს:

– კონტენტის მართვის სისტემას (CMS)
– ციფრული აქტივების მართვის სისტემას (DAMS)
– ელექტრონული კომერციის პლატფორმას
– მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვის სისტემას (CRM)

DXP უნდა აიგოს მყარი, მასშტაბირებადი და გაფართოებადი არქიტექტურით, რომელსაც შეუძლია ციფრული გამოცდილების ფართო სპექტრის მხარდაჭერა.
DXP-მა უნდა უზრუნველყოს:

– კონტენტის მართვა
– პერსონალიზაცია
– ელექტრონული კომერცია
– ყოვლისმომცველი მიწოდება
– მარკეტინგის ავტომატიზაცია
– ანალიტიკა
– სოციალური ჩართულობა

DXP-ის ნულიდან შექმნა შეიძლება რთული ამოცანა იყოს. თუმცა, ამის გაკეთებას ბევრი სარგებელი მოაქვს, მათ შორის, სრული კონტროლი თქვენს მონაცემებზე, პლატფორმის მორგება თქვენს საჭიროებებსა და სტრატეგიებზე და თქვენი შემოსავლის მაქსიმუმის მიღება.

რაში გვეხმარება DXP?

უკეთესი სამომხმარებლო ურთიერთობის ჩამოყალიბებაში

DXP დაგეხმარებათ უფრო ეფექტურად მართოთ მომხმარებლებთან ურთიერთობა, დაგანახებს თქვენი მომხმარებლის მონაცემებს ერთიანად, რაც საშუალებას გაძლევთ მიაწოდოთ უფრო პერსონალიზებული და შექმნაღ შესაბამისი მომხმარებლის გამოცდილება ყველა არხზე.

გაზარდოთ გაყიდვები და კონვერტაციები

მომხმარებლებისთვის პერსონალიზებული გამოცდილების მიწოდებით, DXP დაგეხმარებათ უფრო მეტი გაყიდვების და კონვერტაციის გაზრდაში. შეგიძლიათ გაზარდოთ თქვენი გაყიდვებიის მაჩვენებელი სწორ დროს შესაბამისი აუდიტორიისთვის ეფექტური შეტყობინების მიწოდებით.

გაზარდოთ მომხმარებელთა ლოიალობა

DXP დაგეხმარებათ გაზარდოთ მომხმარებელთა ლოიალობა და შეკავება პერსონალიზებული გამოცდილების მიწოდებით, რაც თქვენს კლიენტებს უბრუნდება. თქვენ ასევე შეგიძლიათ სტრატეგიულად შეინარჩუნოთ თქვენი მომხმარებლები ჩართულნი და ლოიალურები სწორი პლატფორმის მიწოდებით.

ხარჯების შემცირებაში

DXP დაგეხმარებათ შეამციროთ ხარჯები თქვენი მომხმარებლის მონაცემების ერთ პლატფორმაში კონსოლიდაციით. ესაა საშუალება ეფექტურად მართოთ სისტემები და შეამციროთ თქვენი მომხმარებლის მონაცემების მართვის ხარჯები.

მომხმარებლის ყველა შეხების წერტილისა და მონაცემების გაერთიანებით, თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ ეფექტურობა და გააუმჯობესოთ თქვენი მომხმარებლის ციფრული გამოცდილება და შეამციროთ თქვენი საერთო ხარჯები.

გჭირდებათ ციფრული გამოცდილების პლატფორმა? პასუხი ორ რამეზეა დამოკიდებული: რისი მიღწევა გსურთ და როგორ გსურთ ამ მიზნამდე მისვლა.

DXP შეიძლება იყოს შესანიშნავი გადაწყვეტილება, თუ თქვენ ცდილობთ შექმნათ უწყვეტი, მრავალარხიანი გამოცდილება თქვენი მომხმარებლებისთვის, ან თუ გჭირდებათ ახალი ციფრული გამოცდილების სწრაფად გაშვება და გამეორება.

ასევე, DXP შეიძლება ზედმეტი იყოს, თუ მხოლოდ მარტივი ვებსაიტის შექმნა გსურთ ან მზად არ ხართ განახორციელოთ მიმდინარე პლატფორმის შენარჩუნება და მხარდაჭერა.

პირველი ნიშანი იმისა, რომ შესაძლოა დაგჭირდეთ ციფრული გამოცდილების პლატფორმა არის თუ თქვენ გაქვთ რთული ვებ-ეკოსისტემა მრავალი ვებგვერდით, მობილური აპლიკაციითა და სხვა ციფრული შეხების წერტილებით. ეს განსაკუთრებით ეხება, თუ თქვენი ვებსაიტი ინტეგრირებულია რამდენიმე უკანა სისტემებთან, არხებთან და წინა ტექნოლოგიებთან. თქვენ უნდა გააერთიანოთ ეს სისტემები და შეუფერხებლად იმუშაოთ, რათა შექმნათ მომხმარებლის მუდმივი გამოცდილება შეხების ყველა წერტილში.

იფრული გამოცდილების პლატფორმა დაგეხმარებათ მართოთ თქვენი ვებ-ეკოსისტემა, უზრუნველყოთ ერთიანი ინტერფეისი თქვენი ყველა back-end სისტემისთვის, რაც აადვილებს კონტენტის შექმნასა და მართვას თითოეული მომხმარებლისთვის. გარდა ამისა, DXP დაგეხმარებათ თქვენი ვებგვერდის ოპტიმიზაციაში, უკეთესი მუშაობისა და მეტი კონვერტაციისთვის.

პერსონალიზებული მომხმარებლის გამოცდილება

კიდევ ერთი ნიშანი იმისა, რომ თქვენს კომპანიას სჭირდება ციფრული გამოცდილების პლატფორმა, არის თუ თქვენ კვლავ იყენებთ ერთ მიდგომას თქვენი მომხმარებლის გამოცდილების მიმართ. თუ გაქვთ ერთი და იგივე კონტენტი, დიზაინი და მომხმარებლის გამოცდილება, ცვლილებების დროა.

DXP, როგორც წესი, არის ღრუბელზე დაფუძნებული პლატფორმა, რომელიც უზრუნველყოფს ერთიან, ერთიან მომხმარებელთა ხედს და საშუალებას აძლევს კომპანიებს მიაწოდონ თანმიმდევრული, პერსონალიზებული გამოცდილება.

ბაზრის სრული ხედვა

ერთ-ერთი მთავარი მიზეზი, რის გამოც საწარმოები ცდილობენ ციფრული გამოცდილების პლატფორმების შექმნას, არის მათი მომხმარებლების 360-გრადუსიანი ხედვის მიღება. ამისათვის მათ უნდა გააერთიანონ თავიანთი მომხმარებლის ყველა მონაცემი – სოციალური მედიის ურთიერთქმედებიდან მომხმარებელთა მომსახურების ურთიერთქმედებებიდან პროდუქტის გამოყენების მონაცემებამდე. DXP გეხმარებათ შექმნათ მომხმარებლის გამოცდილების ჰოლისტიკური ხედვა და განსაზღვროთ ის სფეროები, სადაც შეგიძლიათ გააუმჯობესოთ თქვენი მარკეტინგული ძალისხმევა.

პროცესების გამარტივება

თუკი ჩიხში აღმოჩნდით, DXP ამ შეზღუდვებისგან გათავისუფლებაშიც დაგეხმარებათ. ბევრ კომპანიას აქვს სხვადასხვა ინსტრუმენტები, რომლებსაც ისინი იყენებენ თავიანთი ციფრული პროდუქტებისა და მომხმარებელთა გამოცდილების სამართავად. DXP დაგეხმარებათ დააკავშიროთ ეს ხელსაწყოები და შეუფერხებლად იმუშაოთ.

 

[R]

Glovo Local — ინიციატივა, რომელიც მცირე ბიზნესებს გაციფრულებაში დაეხმარება

„ტყუპების საღვინე სახლი ნაფარეულში“ 25 წლისაა