in

რა ლუდი გინდა? – ქართულ ბაზარზე ლუდის ბრენდი “რავი” გამოჩნდა

“ლუდი, პირველ რიგში, არის ურთიერთობა, რომელიც იწყება მარტივი შეკითხვით: ლუდი გინდა?”. თქვენ რას პასუხობთ ხოლმე, როდესაც გეკითხებიან: “რა ლუდი გინდა?”. ამ კითხვაზე პასუხის გაანალიზებისას, ლუდის ახალი ბრენდი “რავი” დაიბადა და ცოტა ხნის წინ, უკვე ბაზარზეც გამოჩნდა. ლონჩ-კამპანია ვიდეორგოლით დაიწყო, რომელიც ტელეშოუს ჟანრის პაროდიულ ფორმატშია გადაწყვეტილი და მაყურებელს, ლუდის მოყვარულებსაც და უბრალოდ, ინტერესიან ადამინებსაც, ლუდის შესახებ სრულ ინფორმაციას აწვდის. კამპანიაზე სააგენტო “ფორმულა კრეატივმა” იმუშავა.

დაუდევარი ნუგო ავტომობილზე არ ზრუნავს, მაგრამ ჯილდოებს მაინც იმსახურებს! – აღიარება KIAF-დან

სამომხმარებლო განწყობების კვლევა და პოსტპანდემიური პროგნოზები – „ლაბორატორია Z“