in

რა ლუდი გინდა? – ქართულ ბაზარზე ლუდის ბრენდი “რავი” გამოჩნდა

“ლუდი, პირველ რიგში, არის ურთიერთობა, რომელიც იწყება მარტივი შეკითხვით: ლუდი გინდა?”. თქვენ რას პასუხობთ ხოლმე, როდესაც გეკითხებიან: “რა ლუდი გინდა?”. ამ კითხვაზე პასუხის გაანალიზებისას, ლუდის ახალი ბრენდი “რავი” დაიბადა და ცოტა ხნის წინ, უკვე ბაზარზეც გამოჩნდა. ლონჩ-კამპანია ვიდეორგოლით დაიწყო, რომელიც ტელეშოუს ჟანრის პაროდიულ ფორმატშია გადაწყვეტილი და მაყურებელს, ლუდის მოყვარულებსაც და უბრალოდ, ინტერესიან ადამინებსაც, ლუდის შესახებ სრულ ინფორმაციას აწვდის. კამპანიაზე სააგენტო “ფორმულა კრეატივმა” იმუშავა.

BOG

[fbvideo link=”https://www.facebook.com/RaviBeerOfficial/videos/258608355349289/” width=”720″ height=”405″ onlyvideo=”1″]

დაუდევარი ნუგო ავტომობილზე არ ზრუნავს, მაგრამ ჯილდოებს მაინც იმსახურებს! – აღიარება KIAF-დან

სამომხმარებლო განწყობების კვლევა და პოსტპანდემიური პროგნოზები – „ლაბორატორია Z“