in

“მამობის პირველი წუთები” – რეალური ვიდეოებით აწყობილი რეკლამა

BOG
BOG

“Dove”-ის მონაცემების თანახმად კაცების 83% მამობას ყველაზე ემოციურ მომენტად ასახელებს.

სწორედ ამიტომ, ბრენდმა მამაკაცებს მოუწოდა ჰეშტეგის “#RealStrength” გამოყენებით ერთმანეთს გამოცდილება გაუზიარონ და ახალი ვიდეო რგოლის დახმარებით მამობის პირველი წუთების ემოცია გადმოგვცა.

ვიდეოში რეალური მომენტებია, რომელიც ბრენდმა “Youtube”-ზე მოძებნა და ავტორების ნებართვით გამოიყენა.

“სოციალური პასუხისმგებლობის კლუბის“ მოკლე ანგარიში 13 ივნისს მომხდარ სტიქიასთან დაკავშირებით

“ჰიპ-ჰოპ სტროფები” “Sprite”-ის ქილებზე