კოკა-კოლამ ახალი ინტერაქტიული სარეკლამო კამპანია “ბედნიერების აპარატი” წამოიწყო. შვედეთში კოკა-კოლას ბედნიერების აპარატი მომხმარებელს ზაფხულის განწყობას უზიარებს.
კონცეფცია სარეკლამო სააგენტოს IUM-ს ეკუთვნის. ერთ-ერთ გაჩერებაზე, როდესაც კოკა-კოლას აპარატიდან სასმელს იღებდნენ აპარატი მოქმედებაში შედიოდა და ზაფხულის ანიმაციას აჩვენებდა.
მომხმარებელს ზაფხული რომ მთლიანად შეეგრძნო, ბედნიერების აპარატი გათბობას, ყვავილების პროექციას და ჩიტების ჭიკჭიკს რთავდა.
http://youtu.be/sIp-jcuO-kU