in

ბოდიპოზიტიური რეკლამა, გაუპარსავი მოდელების მონაწილეობით

სანამ უშუალოდ რეკლამაზე გადავიდოდეთ, ავხსნათ, რას ნიშნავს “ბოდიპოზიტიური”. ეს არის სოციალური მოძრაობა, რომელიც ეფუძნება მოსაზრებას, რომ ნებისმიერი სხეულის მქონე ადამიანს უნდა ჰქონდეს სილამაზის განცდა, საზოგადოებაში დამკვიდრებული სტერეოტიპების მიუხედავად. საპარსი საშუალებების მწარმოებელმა კომპანიამ Billie გამოუშვა რეკლამა, რომელშიც გაუპარსავი მოდელები მონაწილეობენ. სიუჟეტი მაყურებლის ყურადღებას ამახვილებს იმაზე, რომ ვიდეორგოლის თითოეულმა მონაწილემ თავად მიიღო გადაწყვეტილება, როგორ გამოიყურებოდეს. მოდელები არ უფრთხიან ზედმეტ წონას, ბიკინისა და იღლიების გაუპარსავ ზონებს. ამგვარად, რეკლამა გოგონებს მოუწოდებს, არ დაუჯერონ რჩევებს, ჭარბი ნახშირწყლების მოხმარებასთან თუ ჭარბი თმის ტარებასთან დაკავშირებით.

გიორგი შველიძე ამერიკის კინოაკადემიის წევრი გახდა

Ad Black Sea 2019-ის თარიღები ცნობილია!