in

ასეთი იყო Redberry-ის 2022 წელი

წლის შეჯამების სტატიების სერიის ფარგლებში, დღეს, სააგენტო „რედბერის“ განვლილ თვეებს შევაჯამებთ. 2022 წლის სიახლეებსა და მიღწევებზე „რედბერის“ მარკეტინგის ხელმძღვანელი, ნინი ხვედელიანი გვიყვება.

2022 წელი ემოციურად მძიმე, წარმოუდგენელი უსამართლობის და უიმედობის განცდის წელი იყო. რუსეთის არადამიანურმა აგრესიამ თითოულ ჩვენგანზე წარუშლელად იმოქმედა. რა თქმა უნდა, იმოქმედა ჩვენს საქმიანობაზეც. რაღაცებს მაინც მოვაბით თავი, ჩვენი შოურილის აწყობას დავუთმეთ დრო და ვებსამიტზეც კარგად წარმოვაჩინეთ თავი: 

ციფრული პროდუქტების მიმართულებით კარგი სიახლეებით დახუნძლული წელი გვქონდა. 2021-იდან მოყოლებული აქტიურად დავიწყეთ ჩვენი სერვისების ექსპორტზე გატანა და წელს უკვე მსოფლიოს 10 ქვეყანაში გვყავს პარტნიორები და კლიენტები. პროექტების მოცულობისა და რაოდენობების ზრდასთან ერთად გუნდიც ძალიან გავიზარდეთ, უკვე 110+ ვართ და კომპეტენციაც საკმაოდ მოგვიმწიფდა. 2022-ში ჩვენი მთავარი ტექნოლოგიური სტეკების – ლარაველის და ვიუს ოფიციალური პარტნიორები და ლარაველის სერტიფიცირებული კოპმანია გავხდით. ამან ხელი შეგვიწყო ლოკალურად საუკეთესო ტალანტის მოზიდვაში, რასაც ახლაც ვაგრძელებთ. არსებული ტალანტის მოზიდვის გარდა, გადავწყვიტეთ დეველოპმენტით დაინტერესებულ ადამიანებს ჩვენი ცოდნა გავუზიაროთ და 2021-ში დაწყებული ბუთქემფის პროგრამა, 2022-ში უკვე USAID-თან პარტნიორობით გავაგრძელეთ. მიღება ორ სხვადასხვა ტექნოლოგიურ სტეკზე გამოვაცხადეთ და 1300+მიღებული აპლიკაციიდან, საბოლოოდ 55 ადამიანი შევარჩიეთ 4-თვიანი ინტენსიური ბუთქემფისთვის.

სააგენტოს მხარესაც მოვახერხეთ რამდენიმე კარგი პროექტის განხორციელება, განსაკუთრებით ეს მოგვწონს:

ჩვენმა საყვარელმა ფოსტის ანიმაციამ რამდენიმე ჯილდოც მოიპოვა და გაგვახარა.

ხუბუმ და დეივმა კიდე უფრო გაგვახარეს:

კიდევ ჟუჟუნას FB გვერდი გვიყვარს და გვეამაყება:

იქომერსის მარკეტინგის ტერიტორიაზეც საფუძვლიანად გავიდგით ფესვები, ერთი მხრივ საჭირო ხელსაწყოები დავტესტეთ და მეორე მხრივ წლის განმავლობაში ბევრჯერ გავიარეთ ის ერთგვარი კომუნუკაციის მთლიანი ციკლი, რიმელმაც ამ კონკრეტული პროდუქტის – იქომერს მარკეტინგის – უფრო სიღრმისეული, მკაფიო და სხვადასხვა ინსითებით დახუნძლული გამოცდილება შეგვძინა და თვალსაწიერი გაგვიფართოვა ამ კუთხით.

ასევე, ვაგრძელებდით საქართველოს ბანკისთვის აუარება კონტენტის კეთებას მათი ბიზნეს ამოცანების ამოხსნელად და ციფრული პროდუქტების გასაძლიერებლად.  რა თქმა უნდა არც ჩვენი ერთ-ერთი ყველაზე ძველი და ძირითადი პროდუქტიც, უძრავი ქონების კომუნიკაციის კეთებაც დაგვვიწყებია და წელსაც წარმატებით და აქტიურად შევძელით ჩვენი პარტნიორი კომპანიების გაყიდვების სტიმულურება.

საერთო ჯამში ისევ და ისევ ბევრი კატეგორიის ბევრ ბრენდთან გქვონდა ურთიერთობა, რომლების ასევე ნაირ-ნაირი მარკეტინგული თუ ბიზნეს ამოცანების ამოხსნასთან ერთად ჩვენც ერთი წლით გავიზარდეთ.

ნახეთ: ანიმაციური ფილმი დანაკარგის ტკივილზე

გერმანიაში ელექტრო მანქანების დასამუხტ გზას აგებენ