in

როგორ უნდა მოიქცნენ რეკლამის განმთავსებლები გაურკვეველ სიტუაციებში?

კვლევის თანახმად, მონაწილეთა 43% პესიმისტურად არის განწყობილი საკუთარი ბიზნესის პერსპექტივების მიმართ. ბაზარზე კიდევ უფრო მეტი გაურკვევლობაა, რის გამოც ბრენდები უკან იხევს. IPA რეკლამის ზრდის პროგნოზს 3.5%-დან 1.6%-მდეც კი ამცირებს… მაგრამ იმ ადამიანებისთვის, რომლებიც ოპტიმისტურად არიან განწყობილნი, ეს შესაძლებლობაც შეიძლება იყოს, რათა გამოიყენონ შანსი და ბაზრის წილი აგრესიულად მოიპოვონ.

ბიუჯეტების შემცირების ნაცვლად, ბრენდებმა ეს მომენტი უნდა გამოიყენოს, გარისკოს და გახდეს უფრო ეფექტური თავისი ხარჯებით. თანაც, გრძელვადიანი ხედვითა და სარეკლამო დანახარჯების შენარჩუნებით ან, სულაც, გაზრდით მოგება მოკლევადიან დანაზოგებს აჭარბებს. აქვე, წარსულსაც შეგიძლიათ გადახედოთ, სადაც Kellogg’s-მა Toyota-მ, Amazon-მა და Pizza Hut-მა ბაზრის წილის მოპოვება სარეკლამო ძალისხმევის გაზრდით მაშინ შეძლო, როცა კონკურენტები უკან იხევდნენ.

ყველა გამოწვევას შესაძლებლობა ახლავს თან, ყველა ფორმისა და ზომის ბიზნესისთვის არსებობს რთული გარემოებები, მაგრამ ეს უზარმაზარ შესაძლებლობას ქმნის, რათა გაზარდოთ თქვენი ხმა და მასშტაბი პლატფორმებზე, რადგან ეს უფრო კონკურენტუნარიანი და ეკონომიური გზაა თქვენს ძირითად აუდიტორიასთან მისასვლელად, — ამბობს სემ ბევანი, EMEA-ს ხელმძღვანელი Snap-ში.

ცვალებად ციფრულ გარემოში ნავიგაცია

წარსულ რეცესიებთან შედარებით, განსხვავება ახლა ის არის, რომ ციფრული ლანდშაფტი სრულად შეიცვალა. არა მხოლოდ იმ კუთხით, თუ როგორ იქმნება კონტენტი ან როგორ მოვიხმართ მას, არამედ მედიის ყიდვის, რეკლამის განმთავსებლებზე თვალყურის დევნების, გაზომვისა და აუდიტორიის შექმნის გზების თვალსაზრისით.

„ამ გაურკვევლობის ფონზე ყველაზე დიდი ცვლილება, რომელსაც ჩვენ ვხედავთ, არის ის, რომ ვმუშაობთ უფრო კონფიდენციალურობაზე ორიენტირებულ გარემოში, ეს ნიშნავს, რომ რეკლამის განმთავსებლებმა უნდა დაიწყონ პლატფორმებთან სერვერიდან სერვერზე ინტეგრაციები (S2S), მაგალითად, კონვერტაციის API-ის (CAPI) საშუალებით, — განმარტავს ბევანი. 

პროგრამული უზრუნველყოფის განვითარების ნაკრებიდან (SDK) გადასვლის შემდეგ, Snap Pixel, CAPI არის სტრუქტურირებული, კონფიდენციალურობაზე ორიენტირებული ინტერფეისი, რომელიც რეკლამის განმთავსებლებს საშუალებას აძლევს, 2S ინტეგრაციის საშუალებით პირდაპირ გადასცენ ვებ, აპლიკაციებისა თუ offline ღონისძიებები Snap-ს. მსგავსი ქმედებით ეს სისტემას სარეკლამო კამპანიების ოპტიმიზაციის საშუალებას აძლევს, აუმჯობესებს მიზნობრიობასა და ზომავს Snapchat-ის კამპანიის შედეგად მიღებულ კონვერტაციებს.

მეტიც, ის შექმნილია კონფიდენციალურობის გათვალისწინებით, რაც რეკლამის განმთავსებელს იმის კონტროლის შესაძლებლობასაც აძლევს, თუ სად და როდის გააზიარონ მონაცემები. ამასთან, თითო ქმედების უფრო ეფექტურ ხარჯებს უზრუნველყოფს.

„ყველა ამ ცვლილების ფონზე, უნდა დავრწმუნდეთ, რომ, როგორც პლატფორმა, რეკლამის განმთავსებლის მონაცემები ჩვენს მონაცემებს აერთიანებს, რათა უზრუნველვყოთ, რომ სწორ ადამიანებს სწორ დროსა და ადგილზე მივმართავთ. ამის გარეშე, ის ნამდვილად აფერხებს ციფრული რეკლამის იმ ზოგიერთ ტრადიციულ ფორმას, რომელსაც ხალხი მიჩვეულია. ეს იგივეა, რაც ახალ საფუძვლებთან დაბრუნება იმაში დასარწმუნებლად, რომ თქვენ გაქვთ საფუძველი, — აცხადებს ბევანი. 

მასშტაბი იზრდება მაშინ, როცა სხვები ფერხდებიან

ამგვარად, ბრენდები უფრო ძლიერ მდგომარეობაში აღმოჩნდებიან, როცა ბაზარი ხელახლა დაიწყებს ზრდას. საფუძვლებთან დაბრუნებას რამდენიმე ძირითადი ნაბიჯი სჭირდება:

  1. დაისახეთ წარმატება CAPI-ის გამოყენებით, რათა თვალყური ადევნოთ, გაზომოთ და შექმნათ აუდიტორიები, მიაღწიოთ მომხმარებლებთან უფრო ეფექტურად აუქციონის სიმკვრივისა და დაბალი კონკურენციის გამო
  2. დაიწყეთ სწრაფად მზარდი აუდიტორიის კაპიტალიზაცია, რომელთა პოვნაც რთულია სხვა პლატფორმებზე
  3. უწყვეტად აწარმოეთ ინოვაციები დღეს არსებული ფორმატების მაქსიმალური გამოყენებისა და ისეთი სიახლეების გზით, როგორიცაა, მაგალითად AR
  4. დაიწყეთ პროდუქტიულობის ტესტირება დღესვე, ისწავლეთ ტრენდებიდან, რათა მასშტაბირებისთვის მოემზადოთ

არ დაემორჩილოთ გლოვის ნარატივს, ახლა ბრენდების გამარჯვების დროა. ჩვენი აუქციონები უფრო კონკურენტიანი გახდება, უფრო მეტი შესაძლებლობა იქნება აუდიტორიებთან მისასვლელად, თანაც, უფრო ეფექტური ტემპით. სწორედ ახლაა იმის დრო, რომ გაზარდოთ თქვენი ხმა პლატფორმებზე, რათა მიიღოთ ის წილი, რომლის მიღებასაც წარსულში ვერ შეძლებდით, — ამბობს ბევანი.

„უბრალოდ, რეკლამაა, თორემ“… – ასე შეიქმნა „ალტას“ კამპანია SMART თაობისთვის

Electude – „თეგეტა აკადემია“ USAID-ის მხარდაჭერით სიმულაციურ სასწავლო პლატფორმას ნერგავს