in

„არასრულყოფილი მშვენიერება“ და სასმლის ბოთლის დახვეწილი ვიზუალი

სამყაროში, რომელიც ხშირად ყველაზე მეტად შესაბამისობას და სრულყოფილებას აფასებს, Renaissance-ის ბოთლის დიზაინი საპირისპირო იდეისკენაა მიმართული. მისი კონცეფცია ჩვენ გარშემო არსებული სამყაროს უნიკალური, ხშირად არაპროგნოზირებადი და არასრულყოფილი სილამაზის დაფასებისკენაა მიმართული.

„მშვენიერებას წესები თუ კანონები არ ზღუდავს. სწორედ ამიტომ, Estal-ის ბოთლი გამოვიყენეთ, რომელიც ინდუსტრიის ნორმებმა უარყო თავისი ბუნებრივი არასრულყოფილების გამო — ჩვენ კი ნამდვილ „ღირსშესანიშნაობად“ ვაქციეთ“, — ამბობენ Yummy Stories-ის კრეატიულ სააგენტოში.

მართლაც, შუშის ბოთლზე ღიად ჩანს ხაზები, წერტილები და „ხარვეზები“, რაც თითოეულ მათგანს უნიკალურ, გამორჩეულ ხასიათს სძენს. აქ ძველი და ახალი ერთმანეთს ერწყმის. სახელწოდებაც ძველის დიდებულად აღდგენაზე მიუთითებს, სინთეზის იდეას კი ეტიკეტიც ეხმიანება — თითქოს შეუსაბამო, მაგრამ მაინც იდეალური.

მეტი შესაძლებლობა დასაქმების მსურველებისთვის – „თეგეტა ჰოლდინგის“ ადამიანური კაპიტალის მართვის ახალი პოლიტიკა

3 მითი ხელოვნურ ინტელექტზე