2021 წელს, საკულტო საოჯახო მოდელის Renault Scenic-ის გამოსვლიდან 25 წელი შესრულდა. 1996 წელს, „რენო“, ფაქტობრივად, პირველი ბრენდი იყო, რომელმაც კომპაქტურ მოდელსა და MPV სეგმენტზე გააკეთა აქცენტი. საუკუნის მეოთხედში, კომპანიამ, Scenic-ის 4 თაობა, სულ 5 მილიონი ავტომობილი გამოუშვა. საიუბილეო თარიღს მიუძღვნა Renault-მა ახალი კამპანია, რომელზეც სააგენტო Publicis Conseil-მა იმუშავა. ამ სარეკლამო რგოლით (ვიდეო 18 მაისს „გაეშვა“, 17 მაისს კი ჰომოფობიასთან, ტრანსფობიასა და ბიფობიასთან ბრძოლის საერთაშორისო დღეა), ბრენდმა, ასევე, მხარი დაუჭირა LGBT+ თემს.
Credits:
Advertising Agency: Publicis Conseil, Paris, France
President: Agathe Bousquet
President in charge of creation: Marco Venturelli
Creative Director: Marcelo Vergara
Artistic Director: Yves-Eric Deboey
Copywriter: Mathieu Degryse
Agency producer: Sanae Belkouri
Sales managers: Hugues Reboul, Grégoire Verdet, Alice Lombard, Frédéric Moussairoux
PR contact France: Héloïse Mathon
International PR contact: Julie Foulet
Director: Niclas Larsson
DOP: Evan Prosofsky
Production: Diplomats
Line Producer: Guillaume Lefrancois
Prod exe: HVHIII
Post Production: Prodigious
Editor: Carla Luffe
Calibrator: Mathieu Caplanne
Sound: Start-Rec
Music: Frankie Goes To Hollywood / The Power of Love
Authors – Composers: Nash Brian Philip, Johnson Holly, Hael Gill Peter Francis Mic, O Toole Mark William
Master: Universal Music
Publishing: Universal Music Publishing