in

Renault Scenic-ის 25-წლიანი სიყვარული თქვენ და თქვენს ოჯახებს

2021 წელს, საკულტო საოჯახო მოდელის Renault Scenic-ის გამოსვლიდან 25 წელი შესრულდა. 1996 წელს, „რენო“, ფაქტობრივად, პირველი ბრენდი იყო, რომელმაც კომპაქტურ მოდელსა და MPV სეგმენტზე გააკეთა აქცენტი. საუკუნის მეოთხედში, კომპანიამ, Scenic-ის 4 თაობა, სულ 5 მილიონი ავტომობილი გამოუშვა. საიუბილეო თარიღს მიუძღვნა Renault-მა ახალი კამპანია,  რომელზეც სააგენტო Publicis Conseil-მა იმუშავა. ამ სარეკლამო რგოლით (ვიდეო 18 მაისს „გაეშვა“, 17 მაისს კი ჰომოფობიასთან, ტრანსფობიასა და ბიფობიასთან ბრძოლის საერთაშორისო დღეა), ბრენდმა, ასევე, მხარი დაუჭირა LGBT+ თემს.

 

Credits:

Advertising Agency: Publicis Conseil, Paris, France

President: Agathe Bousquet

President in charge of creation: Marco Venturelli

Creative Director: Marcelo Vergara

Artistic Director: Yves-Eric Deboey

Copywriter: Mathieu Degryse

Agency producer: Sanae Belkouri

Sales managers: Hugues Reboul, Grégoire Verdet, Alice Lombard, Frédéric Moussairoux

PR contact France: Héloïse Mathon

International PR contact: Julie Foulet

Director: Niclas Larsson

DOP: Evan Prosofsky

Production: Diplomats

Line Producer: Guillaume Lefrancois

Prod exe: HVHIII

Post Production: Prodigious

Editor: Carla Luffe

Calibrator: Mathieu Caplanne

Sound: Start-Rec

Music: Frankie Goes To Hollywood / The Power of Love

Authors – Composers: Nash Brian Philip, Johnson Holly, Hael Gill Peter Francis Mic, O Toole Mark William

Master: Universal Music

Publishing: Universal Music Publishing

Internet Explorer-ს ერთ წელიწადში დავემშვიდობებით!

ნახეთ ისთ ფოინთის ახალი სასაჩუქრე ბარათები