in

უჩვეულო კამპანია კლიმატის ცვლილებების საშიშროებებზე

BOG
BOG

Greenpeace-მა დამაფიქრებელი, მაგრამ ძალიან უცნაური კამპანია გამოაქვეყნა, რათა ხალხი კლიმატის ცვლილებების შედეგებზე დაფიქრდეს. ცნობილი თავისი საქმიანობით, გარემოსდაცვითი ორგანიზაცია უფრო მსუბუქ ტონს ანიჭებს მძიმე თემას, რაც ხალხისთვის უფრო მარტივად გასაგებს ხდის.

პროექტის მთავარი გზავნილი სოფლის მეურნეობის სექტორის ტოქსიკურ ნარჩენებსა და სასუქებზეა ფოკუსირებული. შოკისმომგვრელ სტატისტიკაზე დაყრდნობით, Greenpeace-მა უჩვეულო პოსტერი შექმნა. მტკივნეული მეტაფორა გადაუდებლობის გრძნობას იწვევს, რაც სრულიად არატრადიციულია — გზავნილი დაკრძალვის სცენითაა წარმოდგენილი და ასე დანაკარგის, მწუხარების გრძნობა იმატებს. შესაბამისად, ხალხს მოქმედებისკენ უბიძგებს…

ასე ვთქვათ, მარკეტინგში იუმორის ელემენტების შეტანით, მესიჯი უფრო აღქმადი ჩანს მასებისთვის —  გლობალური დათბობის საშიშროება სიმბოლური სახითაა წარმოჩენილი. კამპანიის მთავარ გმირად ფიორდია გამოყვანილი — ვიწრო ყურე, რომელიც ზღვის მთიან სანაპიროზე გვხვდება.

Coca-Cola-ს ქილებზე მარველის პერსონაჟები ჩნდებიან

ყველაზე ცნობილი ისტორიების შემქმნელის ისტორია – Pixar