in

“ReThink” – ლავირება ახალ რეალობაში – ზურაბ ლალაზაშვილი

COVID-19-ით გამოწვეული კრიზისის გავლენა ბიზნესზე გრძელდება. მისი შედეგები განსხვავებულია სხვადასხვა ორგანიზაციისთვის. აუდიტორული კომპანია BDO-ს გლობალურმა ოფისმა შეიმუშავა მოდელი, რომელიც ბიზნესს ძირითადი ეტაპების გააზრებასა და გადააზრებაში ეხმარება. “ReThink”, ანუ „გადააზრება“, „ახლებურად დანახვა” – ეს არის „მარკეტერისპოდკასტის ახალი ეპიზოდის მთავარი თემა. გადაცემის სტუმარია ზურაბ ლალაზაშვილი, აუდიტორული და ბიზნეს საკონსულტაციო კომპანია BDO-ს მმართველი პარტნიორი.

„მარკეტერის“ პოდკასტს წარმოგიდგენთ „საქართველოს ბანკი ბიზნესი“. ყველა ეპიზოდის მოსმენა შეგიძლიათ ვებგვერდზე www.podcast.ge.

შოპინგ აპლიკაცია MRKT “Giveaway”-ს, იგივე გაჩუქების ფუნქციას ამატებს და ქართულ ბრენდებთან თანამშრომლობას იწყებს

ვერტიკალური, ფერადი და სადა – თიბისის ბარათების რედიზაინი, რომელზეც ერეკლე ინაშვილმა იმუშავა