in ,

მინიმალისტური დიზაინის პლასტიკური ბარათები საფინანსო კომპანია Revolut-ისთვის

სტუდია Blond-მა საფინანსო „სტარტაპ“ კომპანია Revolut-ის პრემიუმ პროდუქტის საბანკო ბარათებისთვის  ულტრა მინიმალისტური დიზაინი შექმნა.

 

„ ასეთი ტიპის ბარათებზე, როგორც წესი, დეტალური მონაცემებია განთავსებული. ჩვენ უარი ვთქვით ამ მიდგომაზე. გვინდოდა, გაგვეჩინა მეტი თანამედროვეობის შეგრძნება, რომელიც Revolut-ს უფრო შეეფერება“, – ამბობს Blond-ის კრეატიულ დირექტორი ჯეიმს მელია.

Revolut-ის პლასტიკური ბარათები რამდენიმე ფერისაა. წინა მხარეს გამოსახულია კომპანიის სახელი და ინიციალი, Mastercard-ის ასევე მინიმალისტური ლოგო და მფლობელის სახელი და გვარი. ბარათის ნომერი კი, უსაფრთხეობის მიზნით, გამოსახულია უკანა მხარეს.

 

Slushy – GIPA-ს სტუდენტების „ტვინის გამყინავი” სასმელების სტარტაპი

Burger King-ის სპეციალური პროთეზი შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირებისთვის