Roblox-მა გადახედა Materials ფუნქციას, რომელიც კრეატორებს საშუალებას აძლევს უფრო მეტი კონტროლი განახორციელონ თავიანთი ვირტუალური სამყაროების თამაშში არსებულ ფიზიკაზე. ეს არის უახლესი მცდელობა Roblox-ის პროტო-მეტავერსის ნამდვილობის გასაუმჯობესებლად და ბრენდებმა და Roblox-ის დეველოპერებმა უკვე დაიწყეს მისი ათვისება.
უკვე რამდენიმე თვეა, რაც Roblox ბეტა ტესტირებას აწარმოებს, მის ახალ Materials ინსტრუმენტებზე, თუმცა განახლება, ოფიციალურად, ივლისის ბოლოს გამოუშვა. მომხმარებლებს ახლა აქვთ შესაძლებლობა შექმნან მასალები და ტექსტურები, რომლებიც უფრო ზუსტად წარმოადგენენ ფიზიკურ სამყაროს – რეალისტური აგურის, მინისა და ლითონის ჩათვლით. Roblox-ის კრეატორებს, ასევე შეუძლიათ ატვირთონ მთლიანად მორგებული ტექსტურები თავიანთი გამოცდილებისთვის.
ისეთმა ბრენდებმა, როგორიცაა კოსმეტიკური და კანის მოვლის კომპანია NARS, უკვე დაიწყეს ამ გაზრდილი ვიზუალური დეტალების სარგებლობა ისეთი აქტივაციების საშუალებით, როგორიცაა მისი NARS Color Quest გამოცდილება.
იმის უზრუნველსაყოფად, რომ აქტივაცია ზუსტად წარმოადგენდა ბრენდის ვიზუალურ ესთეტიკას, NARS მჭიდროდ თანამშრომლობდა Roblox-ის დეველოპერ
სტუდია Supersocial-თან გამოცდილების შესაქმნელად. ასევე, უზრუნველყოფდა საცნობარო სურათებს და ფერთა პალიტრებს, რომლებიც Supersocial-ის შემქმნელებმა თარგმნეს მაკიაჟით შთაგონებულ ტექსტურებად.
დეველოპერებს დიდი ხანია შეუძლიათ გამოიყენონ სხვადასხვა ჰაკები და გამოსავალი, რათა შეექმნათ უფრო რეალისტური ტექსტურები და თამაშში არსებული ფიზიკა Roblox-ში, მაგრამ რემონტი მასალების ხელსაწყოს გამოშვება ხსნის ამ ტიპის დეტალურ შენობას ყოველდღიური შემქმნელებისთვის, რომლებიც ქმნიან Roblox-ის დიდ ნაწილს. საზოგადოება. ეს არის მაგალითი იმისა, რომ Roblox-მა გაითვალისწინა დამოუკიდებელი დეველოპერების მიერ შესრულებული სამუშაო და გამოიყენა განახლებები ამ სამუშაოს გასაადვილებლად და უფრო ხელმისაწვდომად.
დეველოპერებს დიდი ხანია შეუძლიათ გამოიყენონ სხვადასხვა ჰაკები და გამოსავალი, რათა შეექმნათ უფრო რეალისტური ტექსტურები და თამაშში არსებული ფიზიკა Roblox-ში, მაგრამ რემონტი მასალების ხელსაწყოს გამოშვება ხსნის ამ ტიპის დეტალურ შენობას ყოველდღიური შემქმნელებისთვის, რომლებიც ქმნიან Roblox-ის დიდ ნაწილს. საზოგადოება. ეს არის მაგალითი იმისა, რომ Roblox-მა გაითვალისწინა დამოუკიდებელი დეველოპერების მიერ შესრულებული სამუშაო და გამოიყენა განახლებები ამ სამუშაოს გასაადვილებლად და უფრო ხელმისაწვდომად.
მეტავერსის ჩამოყალიბების პარალელურად, კომპანია მუდმივად ეძებს მეტ გზას, რათა ვირტუალური სამყარო უფრო რეალისტურად იგრძნოთ. Roblox-ის პროდუქტის დირექტორის ჯოშ ანონის აზრით, თუ როგორ შეიძლება გამოიყურებოდეს ეს განახლებები – ხის საგნებს ცეცხლი უნდა გაუჩნდეს, როცა ცეცხლს ექვემდებარება, ნალექი კი მიწაზე დაგროვდეს და ფოროვან მასალებში ჩაედინოს. Roblox-ის დეველოპერებს ყველა ამ ფუნქციის დანერგვა სურთ.
წყარო: digiday