in ,

“დიზელი” თქვენი ცხოვრების დარჩენილ დღეებს “ანგარიშობს”

დიზელი

“დიზელმა” საკუთარი საათების გასაყიდად არაჩვეულებრივი გზა მოძებნა. “თქვენ მოკვდებით” – შესაძლოა, დღეს არა, არც ხვალ, მაგრამ მომავალში აუცილებლად. ზუსტ დროსაც თავად გეტყვიან, თუ მათ ვებ გვერდზე, ახალი კამპანიის ფარგლებში- “Days to Live” – უბრალო კითხვარს შეავსებთ.

კამპანიის მთავარი იდეაა იმაში მდგომარეობს, რომ დავაფასოთ ყოველი წუთი და მომენტი, რომელიც ცხოვრებაში გვეძლევა.  ალბათ,  მათი მთავარი “გათვლა” ახალგაზრდებზე ისეთი “ღრმა” და “მძიმე” თემით გავლენის მოხდენაა,  როგორიც არის  “სიცოცხლე” და “სიკვდილი”.

ვებ გვერდზე განთავსებული კითხვარები ასე გამოიყურება :

 

დიზელი

“დიზელის” ახალი კამპანიისთვის შესაბამისის ვიდეორგოლიც დამზადდა

ამ ბმულზე კი შეგიძლიათ გამოთვალოთ 🙂

http://www.diesel.com/daystolive/

ლიგ სტუდიო

“მოყვარულის დონეზე დაწყებული ბიზნესი“- LIG Studio

Must see

ავტომწარმოებლების ომი