in

“Rolling Wonder” – მეგობრობის მიზეზი

მსოფლიოში ყველაზე ცნობილი ორცხობილა და “Mondelez International”-ის ერთ-ერთი ბრენდი “OREO”-ა.

მრავალფეროვნების მიმართ ტოლერანტული განწყობის შესაქმნელად “OREO”-მ სარეკლამო კამპანია წამოიწყო, რომლის  კონცეფცია სააგეტო “The Martin Agency”-ს ეკუთვნის.

თებერვალში კომპანია “digital” კონტენტს ჩაუშვებს, რომელიც მომხმარებელს აჩვენებს თუ როგორ შეიძლება “OREO”-ს დახმარებით ახალი ნაცნობები გაიჩინო. 2016 წლის ბოლოს კამპანია 50-ზე მეტ ქვეყანაში განხორციელდება.

https://youtu.be/wN0G9qdMDYI

“Taste the Feeling” – “Coca-Cola”-ს გლობალური კამპანია იწყება

rkinigza

“საქართველოს რკინიგზა” გაფრთხილებთ და მოგმართავთ თხოვნით”