in

ჭვავის პურის ბრენდი ახალი ვიზუალური იდენტობით — Ryvita

ჯონ ედვინ გარატის მიერ 1925 წელს დაარსებული Ryvita მაშინ გამოჩნდა ბაზარზე, როდესაც სამყარო გაცილებით მარტივი, მომხმარებლის არჩევანი კი მეტად შეზღუდული იყო. ჭვავის პურის კომპანია ერთ-ერთია იმ ბრენდებიდან, რომლებიც ჯანსაღი კვების სახელით პოზიციონირებენ.

Ryvita-ს გამოჩენის დროიდან საზოგადოების დამოკიდებულება ჯანმრთელობისა და კეთილდღეობის მიმართ მნიშვნელოვნად შეიცვალა. თანაც, ჯანსაღი საკვების კატეგორიაში დიდი კონკურენციაც გაჩნდა. შედეგად, აღნიშნულ ბრენდს, ჯანსაღ ალტერნატიულ გარემოში პოზიციის გასამყარებლად, დიდი ბრძოლა დასჭირდა. ამის ერთ-ერთ ძირითად ნაწილს რებრენდინგი წარმოადგენს — ბრენდინგის სააგენტო Springetts-მა კომპანიის აქტუალობის აღდგენაზე იზრუნა.

სააგენტოს თქმით, მთავარი გამოწვევა ბრენდისთვის „ახალი აზროვნების, მეტი თავდაჯერებულობის, მეტი დამოკიდებულების და არომატის შექმნა იყო“. ახალი იდენტურობის ძირითადი დიზაინის ელემენტები Ryvita-ს გამორჩეულ კაშკაშა წითელი ბრენდის ფერს ინარჩუნებს. ასევე, ვხედავთ sans-serif ლოგოს გამარტივებულ ადაპტაციას.

მთლიანობაში, რებრენდინგი ემსახურება როგორც ახალი ენერგიის დანერგვას, ისე ძველი ცნობადობის ელემენტების შენარჩუნებას.

უნდა დაძლიონ თუ არა რეკლამის განმთავსებლებმა ვალდებულების შიში?

AR ჩაფხუტი ბავშვებს 3D სივრცეში ხატვის საშუალებას აძლევს