in

კრეატიული სააგენტო “მავერიკი” ამერიკულ HypeAuditor-თან ერთად, Influencer Marketing-ის თემაზე, ვებინარს მართავს

ციფრული კრეატიული სააგენტო “მავერიკი” განაგრძობს საერთაშორისო ვებინარების ციკლს და ამჯერად, ინფლუენსერ მარკეტინგით დაინტერესებულ ადამიანებსა და კომპანიებს, სფეროს ამერიკულ ფლაგმანთან, HypeAuditor-თან ერთად გასამართ ღონისძიებაზე იწვევს.

ვებინარის მთავარი თემა Influencer Marketing-ისა და გაყიდვების ზრდის პროცესის კორელაცია და ანალიზი იქნება.

შეხვედრაზე ასევე განიხილება შემდეგი საკითხები:

✦ როგორ შევარჩიოთ ბიზნესისათვის რელევანტური ინფლუენსერი ?

✦ როგორ ვმართოთ ციფრული კამპანია ეფექტურად HypeAuditor-ის დახმარებით ?

✦ როგორ გავზარდოთ ბრენდის ცნობადობა სწორედ დაგეგმილი Influencer Marketing კამპანიის მეშვეობით ?

ვებინარს, ღონისძიების მოდერატორი და “მავერიკის” კომუნიკაციების მენეჯერი ლაშა ლომიძე გაუძღვება,  ძირითად საკითხებზე და დამსწრეთა მხრიდან დასმულ კითხვებზე კი HypeAuditor-ის მარკეტინგის სპეციალისტი, ნიკ ბაკლანოვი ისაუბრებს.

ღონისძიებაში მონაწილეობის სურვილი უკვე 60 – ზე მეტმა კომპანიამ გამოთქვა.

ვებინარის დღე : 29 აპრილი
დრო: 15:00 სთ

ვებინარზე დასწრების მსურველები ეწვიეთ სარეგისტრაციო ბმულს.

[R]

Wempler: „ყოველ ჩვენგანს გაგვაჩნია რაღაც უნარი, რომლითაც ფულის შოვნა შეიძლება“

ილონ მასკი Twitter-ს სრულად შეისყიდის — რას შეცვლის ის?