in

როგორ გავზარდოთ გაყიდვები SMS მარკეტინგით?

შესაძლოა, სადღესასწაულო ელ.ფოსტის გაგზავნა თქვენს გეგმებშიც შედის. უამრავი კომპანიისთვის, ეს ყოველწლიური აქტივობებია. მიუხედავად მიმზიდველი ტექსტებისა თუ გრაფიკული გაფორმებისა, იმეილ მარკეტინგს შედარებით ნაკლები ეფექტურობა აქვს. დღევანდელ დღეს, თქვენ გჭირდებათ, რომ აუდიტორიას ესაუბროთ იქ, სადაც ისინი ყველაზე დიდ დროს ატარებენ – სმარტფონებში. ელ.ფოსტის გაგზავნა დიდწილად არაპროგნოზირებადია, თუმცა ეს რიცხვები ვიმედოვნებთ, გამოგადგებათ: გაგზავნილი მეილებიდან 98%-ს პირველ 90 წამში ხსნიან, 95%-ს პირველ 3 წუთში კითხულობენ. აშშ-ში, მობილური შეტყობინებების 82%-ს კითხულობენ. სმს-კამპანიებზე 77% დადებითად რეაგირებს.

მეილის გახსნის მაჩვენებელი თითქმის 100%-ია, რაც რითეილერებს აუდიტორიის შესწავლის საშუალებას აძლევს. პლუს, ის მიგვითითებს, როდის არის ეფექტური დაგზავნა და რა ტიპის გაჯეტზე.

დაკლიკვის მაჩვენებელი შავი პარასკევის დროს მნიშვნელოვნად იზრდება. ეს ნიშნავს, რომ არამხოლოდ შეტყობინება არამხოლოდ კონვერსიის გაზრდის კარგი შესაძლებლობაა, არამედ გაყიდვების ძაბრის გაუმჯობესების.

Cellit-ის მიერ ჩატარებული კვლევის თანახმად, SMS გვაძლევს ჩართულობის ექვს-რვაჯერ უფრო მაღალ მაჩვენებლებს, ვიდრე საცალო ვაჭრობა ჩვეულებრივ აღწევს ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის საშუალებით. უფრო მეტიც, SMS მონაცემთა ბაზები ყველაზე დიდ ზრდას გვაძლევენ მეოთხე კვარტლის სადღესასწაულო სეზონზე (Retail Dive).

მიეცით მომხმარებლებს დრო, გადაწყვეტილების მისაღებად. საახალწლო მაღაზიებში ნამდვილ დღესასწაულამდე რამდენიმე თვით ადრე შედიან. იგივე უნდა იყოს თქვენი მიდგომა SMS კამპანიების მიმართაც. გაყიდვების დაგეგმვით, თქვენ არა მხოლოდ აძლევთ მომხმარებლებს დროს ფულის დაზოგვის შესაძლებლობას, არამედ, მოამრავლებთ ორგანულ ვიზიტორებს ნელი გაყიდვების პერიოდებში.

დროისადმი მგრძნობიარე შეტყობინებები, რომლებიც მოქმედებისაკენ მკაფიოდ მოგიწოდებენ. Cellit-ის გუნდმა ასევე დაადგინა, რომ სარეკლამო SMS პროგრამები ფიქსირებული დროის ჩარჩოებით და ძლიერი მოწოდებით მოქმედებისკენ, როგორც წესი, 23.3% კონვერტაციის კოეფიციენტს უზრუნველყოფენ. ეს ნიშნავს, რაც მეტად დააკლიკავენ „კალათაში დამატებას“, მით უკეთესი.

მომხმარებლის ჩართულობის გასაზრდელად, კარგი იქნება თუკი SMS კამპანიაში შეტყობინებებს ბმულებს მიამაგრებთ. ამგვარად, შესყიდვებს დააჩქარებთ. შეგიძლიათ დამატებითი სერვისებიც დაურთოთ – უფასო ან დროში შეზღუდული მიწოდება ან სხვა.

გამოიყენეთ ინდივიდუალური მიდგომა, რამდენადაც ეს შესაძლებელია. თუკი გაქვთ წვდომა, მიმართეთ ადრესატს სახელით. ამგვარად, კონკურენციის თვალსაზრისით წინ წაიწევთ. დაიწყეთ თქვენი CMS ან CRM-ის შეტყობინებების პლატფორმით ინტეგრირება, შემდეგ მართეთ აქციები კონკრეტული ინტერესების მიხედვით.

SMS-ის ეფექტიანობის შეფასება ძნელია მათთვის, ვინც მოგებას საკურორტო სეზონის განმავლობაში იღებს. ასე რომ, თუ გსურთ ელექტრონული ფოსტიდან SMS-ზე გადახვიდეთ ან ისარგებლოთ მომხმარებლებთან შეხვედრის უპირატესობებით, სხვადასხვა საკომუნიკაციო არხზე, ახლა სწორედ ამის დროა.

 

წყარო: marketingdive

ნახეთ: როგორია Metallica-ით შთაგონებული ვინილი

როგორ შეუძლია AI-ის ლიდების გენერირების გაუმჯობესება?