ღონისძიება, სახელწოდებით Saleforce Brunch & Beyond, განსაკუთრებული შესაძლებლობა იყო ქართული აუდიტორიისთვის. მათ შეძლეს საუკეთესო საერთაშორისო მაგალითების აღმოჩენა; ასევე, ღონისძიებაზე გაეცნენ სტრატეგიის შემუშავების სპეციფიკას.
გამომსვლელებმა ისაუბრეს მომხმარებელთა ქცევის გარდაქმნაზე, რომლითაც შემოსავლის გაუმჯობესება და ხარჯების 60%-მდე დაზოგვაა შესაძლებელი.
აუდიტორიას შესაძლებლობა ჰქონდა, ღონისძიებაზე შეხვედროდა Salesforce-ის, Newage-ისა და Inspark-ის წარმომადგენლებს, რომელთაგან ყველას სხვადასხვა ინდუსტრიაში დიდი გამოცდილება აქვს დაგროვებული, ესენია: საბანკო, საცალო ვაჭრობა, ელექტრონული კომერცია, iGaming, დაზღვევა და სამთავრობო სტრუქტურები.
აღნიშნული ღონისძიება 13 ივნისს საქართველოში პირველად ჩატარდა.
[R]