in

Salvatore Ferragamo – ფეხსაცმლის იტალიური რევოლუცია

Salvatore Ferragamo – იტალიური ბრენდი, რომელიც ოსტატობაზე, ინოვაციასა და მუდმივი განვითარების წყურვილზე დგას. დღეს, ის ფუფუნების სიმბოლოა, თუმცა ბრენდის ამბავი იწყება სამხრეთ იტალიის პატარა სოფლიდან, სადაც მცხოვრები ახალგაზრდა ბიჭი ფეხსაცმლის ინდუსტრიის სამუდამოდ შეცვლაზე ოცნებობდა. სანამ თქვენ დილის გემრიელ ყავას იმზადებთ, ჩვენ Salvatore Ferragamo-ზე მოგიყვებით.

სალვატორე ფერაგამო 1898 წელს დაიბადა. ბიჭი ფეხსაცმლის შექმნისადმი ნიჭს ადრეული ასაკიდანვე ავლენდა. მისი პროფესიული გამოცდილება დაიწყო მოკრძალებული სახელოსნოდან, სადაც მეწაღე მამასთან შეგირდად მუშაობდა. ლამაზი და კომფორტული ფეხსაცმლის შექმნის იდეით შეპყრობილი სალვატორე 14 წლის ასაკში ამერიკის შეერთებულ შტატებში გაემგზავრა. დაუღალავად მუშაობდა თავისი უნარების განსავითარებლად. მისმა ნიჭმა სწრაფად მოიპოვა აღიარება და მალე, ჰოლივუდის ვარსკვლავებისთვის დაიწყო ფეხსაცმლის შექმნა.

ფერაგამოს ინოვაციური ხასიათი თავიდანვე მკაფიოდ ჩანდა. იგი ექსპერიმენტებს ატარებდა ახალი მასალებითა და ტექნიკით, ფეხსაცმლის დიზაინის საზღვრებს გაბედულად არღვევდა. მისი ფეხსაცმელი ნამდვილი ხელოვნების ნიმუშები იყო და ჰოლივუდის გლამურული ეპოქის არსს ასახავდა. მისი სახელგანთქმული “wedge heel”, რომელიც მაღალქუსლიანი ფეხსაცმლის დისკომფორტის შესამსუბუქებლად შეიქმნა, სალვატორეს ერთ-ერთი ნოვატორული გამოგონება იყო.

სამშობლოში დაბრუნების სურვილი რომ გაძლიერდა, 1927 წელს, სალვატორე ფერაგამომ პირველი სახელოსნო გახსნა ფლორენციაში. ეს იყო ფერაგამოს ბრენდის დაბადება. თავისი მდიდარი მხატვრული მემკვიდრეობითა და ოსტატობის გამოცდილებით, ფლორენცია იდეალურ გარემოს ქმნიდა ფერაგამოს ხედვის განსახორციელებლად.

ბრენდმა სწრაფად მოიპოვა საერთაშორისო აღიარება, რამაც მოიზიდა სამეფო ოჯახის წევრები, ცნობილი ადამიანები და მოდის მოყვარულები. ფერაგამოს ფეხსაცმელი ფუფუნების, ხარისხისა და სტილის სინონიმად იქცა. ფეხსაცმლის თითოეული წყვილი სიყვარულის ნაყოფი იყო, შექმნილი საუკეთესო მასალებით და დამზადებული გამოცდილი ოსტატების მიერ.

ფეხსაცმლის გარდა, სალვატორე ფერაგამომ გააფართოვა თავისი ბრენდი და დაამატა ჩანთები, აქსესუარები და მზა ტანსაცმლის კოლექციები. მისი დიზაინები ასახავდა იტალიური ცხოვრების სტილის ელეგანტურობასა და დახვეწილობას, რამაც მთელი მსოფლიოს ქალების გულები დაიპყრო.

სალვატორე ფერაგამო 1960 წელს გარდაიცვალა, მაგრამ მისი მემკვიდრეობა დღემდე ცოცხლობს. ბრენდი განაგრძობს განვითარებას, თუმცა რჩება თავისი ღირებულებებისადმი ერთგული.

რუბრიკის „ყავასთან საკითხავი“ წარმდგენია Dunkin’.

ის, რაზეც მკერდის კიბოს მქონე პაციენტები არ საუბრობენ — Breast Cancer Now-ის კამპანია

„თეგეტა ჰოლდინგი“ და „რინგოვეტი“ მიუსაფარი ცხოველების გადასარჩენად