in

ბებია, როგორც ინფლუენსერი — Samsung-ის რეკლამა

ხანდაზმულებთან მიმართებით საკმაოდ ბევრი სტერეოტიპი არსებობს, რომელთა დამსხვრევაც გარშემომყოფების დიდ ყურადღებას იქცევს. Samsung-ის უახლეს ვიდეორგოლის ეპიცენტრში კი ბებია მოექცა — ტრადიციულად, ტექნოლოგიებს ყველაზე მეტად „ჩამორჩენილი“ ოჯახის წევრი.

BOG

იმის ნაცვლად, რომ ზეტ თაობის ინფლუენსერი მომხმარებლებისთვის მარკეტინგული გზავნილები გაევრცელებინა, ბრენდი საპირისპირო მიმართულებით მიდის. ამ შემთხვევაში ახალგაზრდა ინფლუენსერი მთელი ენთუზიაზმით უსმენს ბებიას… ხანდაზმული ქალი კი იუმორისტულად განმარტავს, რატომ არის ეს კონკრეტული კონდიციონერი სხვებზე უკეთესი. ამასთან, სკეპტიციზმს არღვევს ბებიას უეცარი უნარი, კომპიუტერით გენერირებული გამოსახულების გამოყენებასთან დაკავშირებით.

Neuralink-ის ჩიპის მქონე პაციენტი ჭადრაკს „ტელეპათიურად“ თამაშობს

შესაძლოა, ვარსკვლავი პლანეტას შთანთქავდეს — კვლევა