in

სტუმრების თვალწინ გამქრალი ხელოვნების ნიმუშები

მშვენიერი, კლასიკური ნამუშევრები ჩარჩოებიდან ქრება! პირდაპირ, მუზეუმის სტუმრებისა და თანამშრომლების წინაშე… და ყველა საგონებელშია ჩავარდნილი.

BOG

ეს სამსუნგის ხის ჩარჩოიანი ტელევიზორის რეკლამის სიუჟეტია.

ჩვენ ვხედავთ ადამიანებს, რომლებიც შოკირებულები შესცქერიან ხის ცარიელ ჩარჩოებს, რომელშიც ერთ დროს, ნახატები ეკიდა.

და როცა პანიკა პიკს აღწევს, სიუჟეტის მოქმედება სახლში მყოფ ადამიანზე გადადის, რომელიც ხელოვნების ნიმუშებს ციფრულად სქროლავს და ცდილობს, რომელიმე ტელევიზორის ფონისთვის აარჩიოს.

სამსუნგის ხის ჩარჩოიანი ტელევიზორის კონცეფცია ასეთია: როცა ტელევიზორი ჩართულია, არხებს უყურებ და როცა გამორთული – ხელოვნების ნიმუშებს. მოკლედ, ეკრანი, უბრალოდ, შავი არ არის.

კამპანიაზე Adam&EveDDB-მ იმუშავა.

Credits

Agency/ Client- Adam&EveDDB

Executive Creative Director- Nat Potter

Creatives- Brad Wolfe & Daniel Bailey

Agency Producer- Jess Middleton

Production Company- Independent films

Director- Gary Freedman

Producer- Chris McBride

Executive Producer- Jani Guest

Director of Photography- Franz Lustig

Service Production-Radioaktive film

Service Producer- Kate Galytska

“შეუძლებელი რესტორანი” და “უხორცო ხორცი” Burger King-ის კამპანიაში

როგორ აქციეს სტუმარმასპინძლობა ტურისტულ ბიზნესად, მთიან აჭარაში? – მალაყმაძეების ოჯახი მაჭახელიდან