in

მორფეუსის არია Kia-ს რეკლამაში

ახალი Kia K900-ის სარეკლამო ვიდეო რგოლი სააგენტო David&Goliath-მა გადაიღო.

სიუჟეტი, საკულტო სცენის  მიხედვით ვითარდება, მორფეუსი წითელი და ცისფერი აბის მაგივრად წყვილს გასაღებს სთავაზობს. წყვილი წითელს ირჩევს, რაც ნიშნავს იმას, რომ კომფორტის საიდუმლოს გაიგებენ. სანახაობრივი სპეცეფექტები, საოცნებო მანქანა და მოულოდნელობა – მორფეუსის არია.

The Truth – ვიდეო მხოლოდ პირველი ნაწილია სარეკლამო კამპანიის, რომელიც კიამ ახალი ავტომობილის მხარდასაჭერად წამოიწყო.

http://youtu.be/Ob-wn52Dkmk

“საწოლი მთაში”, Ibis-ის ექსპერიმენტი

“Game Jam” – კომპიუტერული თამაშების მარათონი თბილისში