in

სარკის ეფექტი რეკლამებში

სარკის ეფექტი
BOG
BOG

პირველად ეს ეფექტი ლეონარდო და ვინჩიმ გამოიყენა. ის იმდენად ზუსტად იცავდა სიმეტრიებს თავის ნამუშევრებში, რომ სრული მნიშვნელობით, სარკე რომ დაადოთ ჯოკონდას (თუ ამის ბედნიერება გექნებათ), სარკეში ზუსტი პროპორციულობით აირეკლება დარჩენილი გამოსახულება და კომპოზიცია არ დაირღვევა.

დღეს უკვე, სარეკლამო რგოლებშიც გამოიყენება მსგავსი ეფექტი, ე.წ. სარკის ან ანარეკლის ეფექტი (mirror/reflection effect).

მარკეტერი წარმოგიდგენთ ორ სარეკლამო რგოლს, რომელშიც მოცემული ეფექტია გამოყენებული.

მოგწონთ?

უყურეთ და შეაფასეთ

1. mirror, mirror – chanel

 

2. we are fashion – westfield TV

http://www.youtube.com/watch?v=rdNrO3RM10E

 

 

 

 

Jack Daniels Sinatra Select

martini logo

შუშხუნა ღვინო მარტინისაგან