პირველად ეს ეფექტი ლეონარდო და ვინჩიმ გამოიყენა. ის იმდენად ზუსტად იცავდა სიმეტრიებს თავის ნამუშევრებში, რომ სრული მნიშვნელობით, სარკე რომ დაადოთ ჯოკონდას (თუ ამის ბედნიერება გექნებათ), სარკეში ზუსტი პროპორციულობით აირეკლება დარჩენილი გამოსახულება და კომპოზიცია არ დაირღვევა.
დღეს უკვე, სარეკლამო რგოლებშიც გამოიყენება მსგავსი ეფექტი, ე.წ. სარკის ან ანარეკლის ეფექტი (mirror/reflection effect).
მარკეტერი წარმოგიდგენთ ორ სარეკლამო რგოლს, რომელშიც მოცემული ეფექტია გამოყენებული.
მოგწონთ?
უყურეთ და შეაფასეთ
1. mirror, mirror – chanel
2. we are fashion – westfield TV
http://www.youtube.com/watch?v=rdNrO3RM10E