17
ივლ
2017

სახალისო სამოტივაციო აქტივობები ვარჯიშის დასაწყებად – Nike-ის კამპანია

17 ივლ 2017

Nike-ის კამპანია და უშუალოდ მისი დევიზიც Just Do It ყოველთვის ბარიერების გადალახვასა და შესაძლებლობების გაუმჯობესებას ნიშნავდა. ბრენდის ახალი სარეკლამო აქტივობა, მართალია, ცოტათი განსხვავებულია, მაგრამ მაინც არ ღალატობს თავის ხასიათს. 4 ვიდეორგოლი, რომელთა შექმნაზეც სააგენტო Wieden + Kennedy-მ იმუშავა, ვარჯიშის ყველაზე უცნაურ, სამოტივაციო საშუალებებს წარმოგვიდგენს. კამპანია მათთვისაა, ვისაც აქტიური ცხოვრების დასაწყებად სერიოზული სტიმული და მიზეზი სჭირდებათ. ოთხივე შემთხვევა საკმაოდ უცნაური, ამასთან საკმაოდ სახალისოა.

BOG PLUS

 




 

განხილვა