in

“ეკრანული დაბინძურება” – კამპანია მხედველობის პრობლემების წინააღმდეგ

დღე-ღამის მანძილზე, 2 საათს ჭამაში ვატარებთ, 1 საათს – სპორტს, 8 საათს – მუშაობას, 7 საათს ძილს. თუმცა, ყველაზე მეტ დროს ეკრანების ყურებაში ვხარჯავთ. ესაა 11 საათი დღეში, რაც წელიწადში 4015 საათი და 374,000 საათია მთელი ცხოვრების მანძილზე. ეკრანების ხანგრძლივად ყურებას ჯანმრთელობისთვის სერიოზული პრობლემა მოაქვს, უძილობის, გაღიზიანების თუ თვალის დაავადებების სახით. კამპანია Multiopticas-მა დამცავი სათვალეების პოპულარიზაციისთვის გამოუშვა. რეკლამაზე სააგენტომ LLYC Spain იმუშავა.

BOG

 

ცოდნას მივყავართ თავისუფლებამდე – 26 მაისისადმი მიძღვნილი ვიდეორგოლი

PUMA-სა და AC Milan-ის კიდევ ერთი კოლაბორაცია