in

“Seagate”-ის განახლებული ლოგო და კონცეფცია

მსოფლიოში უმსხვილესა მყარი დისკების მწარმოებელმა კომპანია “Seagate”-მა ახალი ლოგოტიპი წარმოადგინა.

ახალი ლოგო და კონცეფცია კომპანიის ისტორიაში ყველაზე ძვირადღირებული მარკეტინგული კამპანიის ნაწილია. “Seagate”-ი 1979 წლიდან მუშაობს და მისი მოგება წელიწადში 15 მილიარდ დოლარს შეადგენს.

2009 წელს ახალი მოდელის ხარვეზების გამო მათ პოპულარობა დაკარგეს. რედიზაინი და კონცეფცია ახალ ეტაპზე გადასვლასთან დაკავშირებით შეიქმნა.

ლოგო სააგენტო  Goodby Silverstein & Partners-მა დაამზადა. კონცეფციის მიხედვით ლოგო “S” სიმბოლოს წარმოადგენს, რომელსაც დედამიწის და უსასრულობის ნიშნის ფორმა აქვს.

ძველი ლოგო:

Seagate-Logo-Wallpaper

ახალი ლოგო:

seagate_logo_detail

LEILA – ახალი ვიდეო თინა დალაქიშვილის მონაწილეობით

Azerbaijan-ის ტურისტული რეკლამა