in

“სამეფო კარის თამაშების” პაროდია გლობალური დათბობის საწინააღმდეგო რეკლამაში

“HBO”-ს ცნობილ სერიალზე “სამეფო კარის თამაშებზე” პაროდია ფრანგულმა ორგანიზაცია “Greenpeace France”-მა გადაიღო.

პაროდია გლობალური დათბობის საწინააღმდეგო კამპანიის ნაწილია. სერიალის პოპულარობიდან გამომდინარე ორგანიზაციამ ჩათვალა, რომ ვიდეოს უფრო დიდი აუდიტორია ნახავდა და პრობლემით მეტი ადამიანის დაინტერესებას შეძლებდა, რამაც გაამართლა და ვიდეომ ერთ კვირაში მილიონობით მნახველი დააგროვა.

“ერთი გრადუსის ცვლილება მთელი ისტორიის შეცვლას გულისხმობს” –  “Greenpeace France”

#მუზეუმიფოკუსში

2015 წლის გლობალური კრეატიული ტრენდები (ნაწილი I )