in

ღილაკზე აწყობილი შეკვეთა – “Domino’s Pizza”-ს სიახლე

სწრაფი კვების და პიცერიების შეკვეთების 75% ვირტუალურ სივრცეზე გადანაწილდა. ამ მონაცემების ზრდამ “Domino’s Pizza Group”-ს ახალი აპლიკაციის და ხელსაწყოს გამოგონებისკენ უბიძგა, რომელიც ონლაინ გაყიდვებს უფრო კომფორტულს გახდიდა.

კომპანია “FLIC”-მა “Domino’s” პიცერიისთვის შეკვეთის ღილაკი გამოიგონა. “Domino’s” ღილაკი პატარა ყუთს წარმოადგენს, რომელიც სმარტფონის აპლიკაციას უკავშირდება. აპლიკაციაში მომხმარებელს თავისი მონაცემები, საყვარელი პიცის სახეობა და სხვა საჭირო ინფორმაცია შეჰყავს. როდესაც მომხმარებელს პიცა უნდა, ის უბრალოდ ღილაკს აჭერს თითს და პიცის შეკვეთა ავტომატურად ფორმდება.

პირველი ღილაკები სოციალურ ქსელში გამართულ კონკურსში გამარჯვებულებმა მიიღეს. ასევე, ღილაკს თავისი ვირტუალური ვარიანტი აქვს. ღილაკებით სარგებობა დეკემბრის დასაწყისიდან იქნება შესაძლებელი.

https://youtu.be/e66gJ6rJWG4

 

zDyZ4B9X_l 130196_dominos_1

რა უნდა ისწავლონ ამბიციურმა გლობალურმა ბრენდებმა  მანჩესტერ იუნაიტედის მარკეტინგის სახელმძღვანელოდან?

ქართული სტარტ-აპების წარმომადგენლებმა ტრეინინგები გლობალური ბიზნესის წარმოებისთვის თელ-ავივში გაიარეს