ჩვენ ახლა ეკონომიკური არამდგრადობის პერიოდში ვიმყოფებით. ათწლეულების მანძილზე პირველად ინფლაციამ მიაღწია დონეს, როდესაც ტექნოლოგიური მარაგები იკლებს, მიწოდების ჯაჭვები წყდება, პანდემიის შემდეგ საწარმოები ვერ დალაგდა და ბიზნესი ცდილობს, ამ არასტაბილურ გარემოში შეინარჩუნოს მყარი პოზიციები.
ზოგადად, გავრცელებული პრაქტიკაა, რომ კომპანიების მმართველები ბიუჯეტის შემცირების მიზნით, თანხას ზოგავენ სხვადასხვა აქტივობაზე, ერიდებიან ახალი კადრების სამსახურში აყვანას და სხვა. ბიუჯეტის მიზანმიმართული შემცირება სრულიად ბუნებრივი მიდგომაა, თუმცა საჭიროა, გვქონდეს სტრატეგიული მიდგომა. ჭკვიანი ლიდერები ასეთ პერიოდებს გააზრებული სამომავლო ინვესტიციებისთვის იყენებენ და არა მოკლევადიანი გადარჩენისთვის. წინდახედული სტრატეგიები, რომლებიც ფოკუსირებულია თქვენს მაღალეფექტურ არხებზე, დაგეხმარებათ აყვავდეთ როგორც წარმატების ბუმის, ისე ვარდნის დროს.
მარკეტერები გვიზიარებენ რჩევებს, თუ როგორ განვახორციელოთ სწორი მარკეტინგული სტრატეგიები რეცესიის დროს.
რატომ არის SEO საუკეთესო მარკეტინგული სტრატეგია რეცესიის დროს
რეცესია ხშირად მთავრდება იმით, რომ ეკონომიკა უფრო ძლიერდება, ვიდრე მანამდე იყო. SEO და კონტენტ მარკეტინგი არის საუკეთესო ადგილები შეზღუდული რესურსების ინვესტირებისთვის, რადგან ისინი იხდიან როგორც მოკლე, ასევე გრძელვადიან დივიდენდებს. ფოკუსირებული უნდა იყოთ იმაზე, რომ ბაზარზე ორგანულად იყოთ წარმოდგენილი. ამით კონკურენტებს ყოველთვის აჯობებთ.
ჩაერთეთ გრძელვადიან თამაშში SEO-სთან ერთად
SEO ექსპერტები თამაშობენ გრძელ თამაშს. დღეს SEO-ს კონტენტში თანხის დახარჯვა ობლიგაციებში ინვესტირებას ჰგავს, რადგან მაღალი შემოსავლით, თუმცა დიდი რისკებითაც გამოირჩევა. თქვენ ინვესტირებას აკეთებთ დღეს და აგრძელებთ თანმიმდევრულ განვითარებას მომავალი წლების განმავლობაში. ასე რომ, ეკონომიკური ვარდნის პირობებში, როცა ბიუჯეტი შეიძლება შეზღუდული იყოს, SEO არის საუკეთესო სტრატეგია თქვენი დროისა და ძალისხმევის დასაზოგად.
მაქსიმალურად გაზარდეთ SEO ROI
სხვა არხებთან შედარებით SEO მუდმივად მაღალ ROI-ს გთავაზობთ. ერთ-ერთმა ბოლო კვლევამ გამოითვალა, რომ SEO-ში ინვესტირებული თითოეული დოლარი იწვევს $22 უზარმაზარ ანაზღაურებას, რაც მარკეტერებისთვის ძალიან მიმზიდველია, რადგან მათ უყვართ მყისიერი და ადვილად შესამჩნევი შედეგები.
SEO მოითხოვს ინვესტიციას კონტენტის შექმნასა და ოპტიმიზაციაში. შეიძლება უფრო რთული იყოს ROI-ის გაზომვა.
რეცესიის დროს თქვენი მარკეტინგული ხარჯების შემცირების ნაცვლად, პირველ რიგში დაასახელეთ თქვენი საუკეთესო არხები ROI-ს პერსპექტივიდან. ამ გზით, თქვენ შეგიძლიათ გააუმჯობესოთ თქვენი ბიუჯეტის ეფექტურობა.
SEO აძლიერებს ყველა მარკეტინგულ ძალისხმევას
კიდევ ერთი მიზეზი, რის გამოც SEO არის დიდი ინვესტიცია ვარდნის დროს, არის ის, რომ ის აძლიერებს თქვენს სხვა მარკეტინგულ არხებს. ღირებულებაზე ორიენტირებულ კონტენტს ასევე შეუძლია სხვა არხების გაძლიერება ფასიანი კამპანიების, სოციალური მედიისა და მიზნობრივი ელფოსტის მიწოდების დროს.
გარდა ამისა, შეგიძლიათ გამოიყენოთ საძიებო მონაცემები თქვენი ფასიანი ბიუჯეტის ოპტიმიზაციისთვის, რითაც გაზრდით ხარჯებს უფრო რთულად მოსაპოვებელ საკვანძო სიტყვებზე. თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ თქვენი SEO ინვესტიცია მრავალი მარკეტინგული არხის გასაძლიერებლად, რაც გაზრდის მის ეფექტურობას.
შეხვდით თქვენს მომხმარებელს იმ სივრცეში, სადაც ისინი უკვე არიან
რეცესიის დროს მომხმარებელთა ქცევა შეიძლება შეიცვალოს. თუმცა, როგორც რეცესიის, ისე ბუმის დროს, თქვენი მომხმარებლები ეყრდნობიან საძიებო სისტემებს, რათა იპოვონ მათ საჭირო პასუხები. შედეგად, თქვენი ინვესტიციები SEO-ში დაგეხმარებათ, გქონდეთ პოტენციურ მომხმარებლებზე წვდომა ყველა ეკონომიკურ კლიმატში. Google ძიებებზე თვალყურის დევნება დაგეხმარებათ გაიგოთ, რა ტიპის კითხვებს სვამენ თქვენი მომხმარებლები და როგორ იცვლებიან ისინი ვარდნის დროს.
გამოიყენეთ ორგანული ძიების მონაცემები, რათა ხელი შეუწყოთ ბრენდისა და მომხმარებელთა ლოიალობის გაზრდას რთულ პერიოდში. საჭიროებებზე პასუხის გაცემით, თქვენი კლიენტები დააფასებენ თქვენს ბრენდს და უფრო მეტად მიიღებენ პრიორიტეტს ან ხელახლა მოინახულებენ თქვენს შეთავაზებებს, როდესაც ყველაფერი გაუმჯობესდება.
რეცესიის დროს ზრდა შეიძლება არარეალური ჩანდეს, მაგრამ სწორი მარკეტინგული სტრატეგიით მაინც შესაძლებელია. ვარდნა შეიძლება იყოს შესაძლებლობა – ჩათვალეთ, რომ ეს შესაფერისი დროა, რათა დაიწყოთ ფესვების გაშენება, რაც დაგეხმარებათ მიმდინარე და მომავალი ქარიშხლების გადატანაში.