in

როგორი იქნებოდა ცნობილი ბრენდების ლოგოები Covid-19-ის ეპოქაში?

ცხოვრება ახალი კორონავირუს Covid-19-ის დროში სულ სხვანაირია. დღეს, უბრალოდ, სოციალური დისტანცირებით, ხელების რეგულარული და საგულდაგულოდ დაბანით თუ სახლში დარჩენით, ვირუსის გავრცელება შეგიძლია შეაჩერო. საზოგადოებას აქტიურად მოუწოდებენ, დაიცვან ფიზიკური დისტანცია, მოერიდონ ხელის ჩამორთმევას, ხელების სახესთან კონტაქტს და ა.შ.  კორონავირუსის გამო შექმნილი სიტუაცია კრეატორების შთაგონების წყაროდ იქცა, რომლებმაც გვაჩვენეს, როგორი შეიძლებოდა ყოფილიყო ცნობილი ბრენდების ლოგოები კორონავირუსის ეპოქაში. ნამუშევრების უმეტესობა სლოვენიელ კრეატივ დირექტორს, იური ტოვრლიანს ეკუთვნის.

პიკასოს პორტრეტებით შთაგონებული ციფრული სკულპტურები

კომუნიკაცია და ბიზნესი ახალი კორონავირუსის პანდემიის პირობებში – სოფო ბალავაძე