in

პეპსი Share a Coke-ის კამპანიას ჰბაძავს

Share a Coke-ის კამპანია გახსოვთ? კოკა-კოლამ ეტიკეტზე სახელები რომ დააწერა და მათი მეგობრებთან გაზიარების იდეა შემოგვთავაზა? ახლა ამ კამპანიას პასუხს პეპსი სცემს და სახელების ნაცვლად, შეზღუდული გამოშვების ეტიკეტზე საკვების სახელს აწერს. ასე კი გიბიძგებთ, გაამდიდროთ თქვენი კერძების გემო.

BOG

კამპანია იმ რწმენას მისდევს, რომ პეპსი უბრალოდ დასალევად არ შექმნილა, არამედ მარილიან, შემწვარ და ხრაშუნა კერძებთან ერთად მისართმევად დამზადდა. ამგვარად კი, Pepsi-ის კამპანია აფართოებს მის Food Deserves Pepsi-ის ბრენდინგის პლატფორმას, რომელიც 2022 წელს დაიწყო და სასმელი კვებისას მისაყოლებელ პროდუქტად დააპოზიციონირა. 

შედეგად, ახალ შეფუთვაში სახელები მთლიანად ამოღებულია და ვხედავთ იმას, რასაც პეპსი ზაფხულის ნამდვილ მთავარ პერსონაჟებს უწოდებს — ფრთები, პიცის ნაჭრები და მსუყე ბურგერები. ეს გზავნილი ბილბორდებზეც გადაიტანეს და კვლავ ხაზი გაუსვეს მიზანს, უარი თქვან ეტიკეტებზე და საქმე გემოს მიანდონ. მიუხედავად იმისა, რომ კოკა-კოლას მიბაძეს…

Boston Dynamics-ის რობოტების შოუ Queen-ის სიმღერაზე

ელექტრონული ხელმოწერის იურიდიული ძალა: რატომ არის ის უფრო სანდო, ვიდრე კალმით შესრულებული