in

გარდიანმა და ობზერვერმა “კრიშა” ახადეს

სააგენტო BBHის და რეჟისორ ჯეფ ლოუს შესანიშნავი ნამუშევარი, სარეკლამო რგოლი, რომელიც ბრიტანული გაზეთებისთვის The Guardian და  The Observer-ისთვის შეიქმნა.

რეკლამა მოგვიწოდებს მოვიხმაროთ ინფორმაცია იმ დოზით, რამდენიც საჭიროა და თავი ავარიდოთ ზედმეტ ინფორმაციას. სიუჟეტის მიხედვით,  ახალგაზრდა ადამიანმა გადაწყვიტა აარიდოს თავი ყოველდღიურ საქმეებს და უბრალოდ საყვარელი გამოცემების კითხვით დაკავდეს, მაგრამ ეს ყველაფერი კონტროლიდან გამოდის. ერთი საათის შემდეგ სახლი ქაოტურად ამოტენილია ალტერნატიული დასვენების საგნებით, მაგალითად კანოე, მშვილდით ან ტენისის ბურთების მტყორცნით.

ამ დროს კადრს გარეთ რეკლამის იდეა ჟღერს – Guardian-ს და Observer-ს შეუძლია ჩაანაცვლოს ყველანაირი გართობის ან რეკრეაციის საგანი, მაგრამ მისი ინფორმაციის სიჭარბეს შეუძლია ცუდ შედეგამდე მიგიყვანოთ.

ვრცლად ნახეთ ვიდეორგოლში…

 

ნუ წუწუნებ!!!

მარიკა დარჩია

მარიკა დარჩია – პალიტრა (spotlight.ge)