in

iPhone 15 Pro-ს შესაძლებლობები ახალ რეკლამასა და მუსიკალურ ვიდეორგოლში

ოლივია როდრიგოს უახლესი მუსიკალური ვიდეორგოლი ასევე უახლესი iPhone 15 Pro-ს მეშვეობით გადაიღეს. Apple-ის კრეატიულმა სააგენტო TBWA/Media Arts Lab-მა კი „სცენის მიღმა“ კადრები ცალკეულ რეკლამად აქცია.

BOG

გრემის ჯილდოს მფლობელი მომღერალი ბრენდთან თანამშრომლობდა, რათა შურისძიების თემაზე დაწერილი სიმღერისთვის სრულმეტრაჟიანი მუსიკალური რგოლი შეექმნათ. თავის მხრივ, სააგენტოს მიზანი iPhone 15 Pro-ს „კინემატოგრაფიული ძალაუფლების განმტკიცება“ იყო, რასაც ვიდეოს გადაღების პროცესის კადრების ერთად შეკრებითა და ერთიან რეკლამად გარდაქმნით მიაღწია.

საბოლოდ, ნამუშევარი პროდუქტის სხვადასხვა მახასიათებელს თუ შესაძლებლობას აერთიანებს.

ცნობილია ქართული სააგენტოების შორთლისთი Ad Black Sea 2023-ზე!

„ხოჭოების ცხოვრება”, ანუ Volkswagen Beetle-ის ავტოისტორია