in

შრომა დაიცავს ბავშვებს კრიმინალისაგან!

Mondelez International-ი რომელსაც ყავის ბრენდი Kenco ეკუთვნის შეუდარებელი სარეკლამო კამპანია გააკეთა, რომელიც მოზარდების დასაქმების პრობლემას ეხება.

კამპანიის ფარგლებში სააგენტო JWT London-მა მაღალი მხატვრული ღირებულების რეკლამა გადაიღო, სადაც მოზარდი დილემის წინაშე დგას: წავიდეს და ქუჩის ბანდას შეუერთდეს თუ Kenco-ში იმუშაოს.

რეკლამა ერთის მხრივ პასუხი იყო იმ სააგენტოების და ორგანიზაციების მიმართ, რომლებიც ბავშვთა შრომას მიუღებელს თვლიან.

მერსედესის ოთხი სტიქია და ოთხი ექსპერიმენტი!

კაცი, რომელსაც ზაფხული ეზიზღება !