სასურველი მუსიკის მოსაძებნად, ავტომობილის მძღოლს, საშუალოდ, 20 წამი სჭირდება. ეს არის დრო, როდესაც თითოეული მგზავრის სიცოცხლე საფრთხეშია.
„მუსიკას ეძებ? ავარიას იპოვი“ – ამ სლოგანით, ეკვადორის ნაციონალურმა სააგენტომ Garwich BBDO სპეციალური „პრინტ“ კამპანია “A Conducir“ დაიწყო.
მსოფლიო ვარსკვლავები Sia Furler, მერლინ მენსონი და აწ უკვე გარდაცვლილი დევიდ ბოუი მძღოლებს აფრთხილებენ, არ დაიწყონ მუსიკის ძებნა, როდესაც ავტომობილს მართავენ, თორემ, შესაძლოა, ზუსტად ის 20 წამი აღმოჩნდეს სავალალო.
კრედიტები:
საშიში მუსიკა: David Bowie
სარეკლამო სააგენტო: Garwich BBDO, ეკვადორი.
მთავარი აღმასრულებელი დირექტორი: ოსკარ მუნოსი,
მთავარი კრეატიული დირექტორი: ანდრეს სელისი
რეჟისორები: ფიორელა ბრიზი, დანიელ გაბელა
კოპირაიტერი: ვისენტე კონჩა
ფოტოგრაფი: დიეგო კადავიდი.