in

დევიდ ბოუი, მერლინ მენსონი და Sia ავტოსაგზაო შემთხვევების წინაამღდეგ

სასურველი მუსიკის მოსაძებნად, ავტომობილის მძღოლს, საშუალოდ, 20 წამი სჭირდება. ეს არის დრო, როდესაც თითოეული მგზავრის სიცოცხლე საფრთხეშია.

„მუსიკას ეძებ? ავარიას იპოვი“ – ამ სლოგანით, ეკვადორის ნაციონალურმა სააგენტომ Garwich BBDO სპეციალური „პრინტ“ კამპანია “A Conducir“ დაიწყო.

მსოფლიო ვარსკვლავები Sia Furler, მერლინ მენსონი და აწ უკვე გარდაცვლილი დევიდ ბოუი მძღოლებს აფრთხილებენ, არ დაიწყონ მუსიკის ძებნა, როდესაც ავტომობილს მართავენ, თორემ, შესაძლოა, ზუსტად ის 20 წამი აღმოჩნდეს სავალალო.

კრედიტები:

საშიში მუსიკა: David Bowie

სარეკლამო სააგენტო: Garwich BBDO, ეკვადორი.

მთავარი აღმასრულებელი დირექტორი: ოსკარ მუნოსი,

მთავარი კრეატიული დირექტორი: ანდრეს სელისი

რეჟისორები: ფიორელა ბრიზი, დანიელ გაბელა​

კოპირაიტერი: ვისენტე კონჩა

ფოტოგრაფი: დიეგო კადავიდი.

მამაკაცების ტანსაცმლის ბრენდი – PRINTკამპანია

თერჯოლაში რძის გადამამუშავებელი საწარმო გაიხსნა