in

და რას ვუსმენთ რეალურად?

რეალური და ფსევდო playlist-ი საინტერესო თემაა. ვამბობთ, რომ ვუსმენთ ერთს, მაგრამ ჩუმად იმასაც ვუსმენთ, რასაც ყველას ვუმალავთ.

ამ საინტერესო თემაზე რეკლამის აგება სარეკლამო სააგენტო Smetana-მ გადაწყვიტა. რეკლამა სოციალური ქსელი Одноклассники-სთვის შეიქმნა. Одноклассники-ს ახალი ფუნქცია დაემატა, რომლის საშუალებითაც შეგიძლიათ თქვენს მეგობარს სიმღერა აჩუქოთ.

სწორედ ამ სიახლის სარეკლამო რგოლია “Что мы слушаем на самом деле?” (რას ვუსმენთ სინამდვილეში).

პ.ს. სოც.ქსელი ახალი ფუნქცია კიდევ ერთი ნაბიჯია მუსიკის მონეტიზაციის. ბოლო წლებში გააქტიურებულია mp3 ფაილების და საავტორო უფლებების მონეტიზაციის თემა.

კომპიუტერული გრაფიკის სასწაული, როგორ ქმნიდნენ The Wolf of Wall Street-ს

პერუში მაკდონალდსმა “ბავშვობა” დააბრუნა