in ,

ნუ გარეცხავ ჭურჭელს, McDonald’s გამოიძახე – პოსტერების კამპანია

BOG
BOG

რატომ უნდა გამოიყენო ჭურჭელი, როცა უბრალოდ, შეგიძლია, „მაკდონალდსი“ გამოიძახო?

ჩეხეთის რესპუბლიკაში მიტანის სერვისის დამატების შემდეგ, ბრენდმა სააგენტო DDB-ს გამოწვევად აქცია პოსტერების ისეთი კამპანიის ჩაშვება, რომელიც საზოგადოებრივ ინტერესს გამოიწვევდა. სააგენტომ ეს ნამდვილად შეძლო.

კამპანიის ინსაითი ააგო ადამიანების გასარეცხი ჭურჭლის მიმართ დამოკიდებულებაზე – ეს მათ არ უყვართ. მაგრამ აი, რაც უყვართ – „მაკდონალდსის“ პროდუქტები გასარეცხი ჭურჭლისგან შექმნა და სააგენტომ იდეა ვიზუალურად ასე გადაჭრა: პოსტერებზე ვხედავთ ბიგ მაკს, ფრისა და მაკფლარის, ოღონდაცმ, თეფშების, ჩანგლებისა და თასებისგან დამზადებულს.

როგორ შევქმნათ გარემო სადაც ადამიანები ბედნიერად იმუშავებენ?

„საუკეთესო დამსაქმებლის სტატუსი ნიშნავს, რომ მაღალი, თანამედროვე სტანდარტებით ვმუშაობთ“