in

Skittles-ს რეკლამა, რომლის ყურების შემდეგაც მადა დაგეკარგებათ

ბევრ ქვეყანაში, მაგალითად, ამერიკაში დედის დღეს 14 მაისს აღნიშნავენ. ამ საოცრად თბილი, ემოციურად დატვირთული დღისთვის კომპანიები თავს არ ზოგავენ და რაც შეიძლება გულისამაჩუყებელ ვიდეორგოლებს სთავაზობენ მომხმარებელს. Skittles-ს, ამ შემთხვევაშიც თავისი სტანდარტები აქვს. ბრენდის აზრით, შვილს დედასთან არაფერი აკავშირებს იმაზე მეტად, ვიდრე გემრიელი ფერადი ტკბილეულის ერთად ჭამა. სწორედ, ეს ერთობლივი ჭამის პროცესი და კავშირია ყველაზე უცნაური. ფაქტია, ბრენდს იმდენად უნდოდა განსაკუთრებული და განსხვავებული ყოფილიყო, სულ დაავიწყდა, რომ მაყურებელმა, ვიდეოს ნახვის შემდეგ, ჭამის მადა შეიძლება სრულებით დაკარგოს.

 

https://youtu.be/c_tWeIQdbIU

ეს ქალის საქმეა! დაამსხვრიე სტერეოტიპები! – კალიფორნიელი ფოტოხელოვანის ნამუშევრები

Loladze Family Winery – 16 წლის ასაკში დაწყებული წარმატებული მეღვინეობა