in

Skullcandy – ექსტრემალური სპორტისა და მუსიკის სიყვარულით შექმნილი ბრენდი

თამამი დიზაინი, მძლავრი ბასი და მეამბოხე ხასიათი – ეს Skullcandy გახლავთ. ექსტრემალური სპორტითა და მუსიკით შთაგონებულ ამ ბრენდს მთელ მსოფლიოში იცნობენ. სანამ თქვენ დილის გემრიელ ყავას იმზადებთ, ჩვენ Skullcandy-ს თავბრუდამხვევ ისტორიაზე მოგიყვებით.

ეს ამბავი 2003 წელს დაიწყო, როდესაც ექსტრემალური სპორტის მოყვარულმა ანტრეპრენერმა რიკ ალდენმა ბაზარზე არსებულ ყურსასმენებში სასურველი პროდუქტი ვერ შეარჩია. არსებული ყურსასმენები მოუხერხებელი იყო სპორტსმენისთვის, მისი დიზაინი ვერ უძლებდა აქტიური ცხოვრების წესს, რომელსაც სკეიტბორდისტი და სნოუბორდისტი მუსიკის მოყვარულები მისდევდნენ. რიკმა, თავის კოლეჯის მეგობარ ნეით სელუჩთან ერთად, გადაწყვიტა შეექმნა ბრენდი, რომელიც მათ საჭიროებებს დააკმაყოფილებდა.

ჩანაფიქრის მიხედვით, ეს ყურსასმენები უნდა ყოფილიყო როგორც ფუნქციური, ასევე მოდური, და აქტიური ცხოვრებისთვის დამახასიათებელი ყველა დაბრკოლებისთვის გაეძლო. Skullcandy-ს პირველი პროტოტიპები რიკის გარაჟში დაიბადა. მეგობრები ექსპერიმენტებს ატარებდნენ დიზაინზე, გამძლეობაზე და რა თქმა უნდა, ხმის ხარისხზე. რიკი და ნეითი დადიოდნენ სავაჭრო გამოფენებზე, მუსიკალურ ფესტივალებსა და სკეიტბორდერთა ღონისძიებებზე. თუმცა, მათი სამიზნე აუდიტორია არ დაინტერესდა ტრადიციული მარკეტინგული ტაქტიკით. ამიტომ, რიკმა და ნეითმა გადაწყვიტეს, უფრო უხეში და ავთენტური მიდგომისთვის მიემართათ.

პრიალა ბროშურების ნაცვლად, ისინი მათ დაიწყეს უფასო სტიკერების დარიგება, რომლებზეც თავის ქალის სიმბოლო იყო გამოსახული. მათ დააფინანსეს ათლეტები და მუსიკოსები, რომლებიც Skullcandy-ს თამამ, დამოუკიდებელ და დაბრკოლებების გადამლახავ ხასიათს განასახიერებდნენ. ამ მარკეტინგულმა სტრატეგიამ შედეგი გამოიღო სამიზნე აუდიტორიაში. ბრენდმა ერთგული გულშემატკივრები ექსტრემალური სპორტის ენთუზიასტებსა და მუსიკის მოყვარულებს შორის მოიპოვა.

Skullcandy არ შეუშინებია ყურსასმენების არსებულ გიგანტებთან კონკურენციას. ბრენდი ფოკუსირდა ფუნქციებზე, რომლებიც მნიშვნელოვანი იყო მისი მთავარი აუდიტორიისთვის. Skullcandy-ის ყურსასმენები ცნობილი იყო თავიანთი ცოცხალი ფერებით, უნიკალური დიზაინითა და ბასით ჟღერადი ხმით, რაც იდეალურია სკეიტით სრიალის ან ვარჯიშის დროს.

დამფუძნებლებმა ასევე პრიორიტეტი მიანიჭეს ხელმისაწვდომობას და პროდუქტები უფრო ფართო მომხმარებლისთვის ხელმისაწვდომი გახადეს. ფუნქციურობის, სტილისა და ღირებულების ამ კომბინაციამ სწრაფად აქცია Skullcandy ახალგაზრდული ბაზრის წამყვან ბრენდად.

2000-იანი წლების ბოლოს კომპანია ინტენსიური კონკურენციისა და შიდა დაპირისპირების წინაშე აღმოჩნდა. თუმცა, ბრენდის ძირითადი ღირებულებებისადმი ერთგულება Skullcandy-ს სირთულეების გადალახვაში დაეხმარა. კომპანია ადაპტირდა, აითვისა ახალი ტექნოლოგიები, შექმნა უსადენო მოდელები და ხმაურის დახშობის ტექნოლოგია. კომპანიამ განაგრძო თანამშრომლობა ათლეტებთან და მუსიკოსებთან, რითაც კიდევ უფრო განამტკიცა საკუთარი ბრენდის იდენტობა. დღეს, Skullcandy გლობალური ბრენდია ყურსასმენებისა და დინამიკების ფართო ასორტიმენტით.

რუბრიკის „ყავასთან საკითხავი“ წარმდგენია Dunkin’.

ნახეთ: ჯონი დეპის ტარო, რომელიც მსახიობის ცხოვრებითაა შთაგონებული

ძალოსნობა: წარსული, Paris 2024 და მომავალი