მარკეტერი წარმოგიდგენთ მაღაზია სმაილის ახალ ვიდეო რეკლამას, რომელზეც Status Studio-მ იმუშავა. 51 წამიანი სარეკლამო რგოლი ძირითადად კითხვა პასუხს ეთმობა, ეს ტექნოლოგია ახალი არაა და იგი ფართოდ გამოიყენება სარეკლამო სფეროში. რეკლამის ავტორები ცდილობენ მომხმარებლისთვის ყველა საინტერესო “შეკითხვას” გასცენ პასუხი, რაც ხშირად ძალიან ეფექტურია და ადვილებს მაყურებელთან კომუნიკაციას. ნახეთ ვიდეო და შეაფასეთ:
აქვე გთავაზობთ ძველი ქართული ბრენდის “მობი”-ს რეკლამას, რომელიც უკვე კლასიკად იქცა და რომელშიც ასევე კითხვა პასუხის პრინციპია გამოყენებული.












