in

„შობას მაცივარი მაჩუქე?“ – ქეითი ძალიან გაბრაზებულია და ამას არც მალავს. სულ ტყუილად!

დომმა ამ შობას ქეითს დიდი და ბევრი სიურპრიზი მოუმზადა, თუმცა ნახეთ, რამდენად დრამატულად მიდის სიტუაცია „გულწრფელ სადღესასწაულო ზღაპარში“.

რეკლამაზე, რომელიც სავაჭრო ქსელ Smiths City-სთვის შეიქმნა, სააგენტო BrandAid-მა იმუშავა.

ქეითი ძალიან გაბრაზებულია და ამას არც მალავს, თუმცა, საბოლოოდ, ის მაინც ბედნიერია.

ნახეთ და თავად გადაწყვიტეთ:

ქართული სამაგიდო თამაშების სტარტაპ „მახათის“ „მახათი“ და „სასმისი“ (18+)

„დედა, აყვანილი ვარ?“ – რეკლამა, რომელსაც 24 საათში 3 მილიონი ნახვა აქვს