in

ვინ მოიგო “სუპერ სოციალური” თასი

ამერიკის ეროვნული საფეხბურთო ლიგის სუპერთასის გათამაშება მხოლოდ სპორტული შეჯიბრი არ არის. ის დიდი ხანია მსოფლიო ბრენდების “დაპირისპირების” ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ტრიბუნაა.

გამონაკლისი არც წლევანდელი წელი ყოფილა. მთელი ჩემპიონატის მანძილზე აქტიური კამპანიით ცდილობდნენ ბრენდები მომხმარებელთა “გულის მოგებას”. დასრულების შემდეგ კი თავიანთი მარკეტინგული “დარტყმების” შედეგებს ელოდებიან. ისინი სხვადასხვა ფორმითა იყვნენ წარმოდგენილი, თუმცა, საერთო იყო სოციალური მედიის გამოყენება. Facebook-მა და უფრო მეტად, Twitter-მა შეძლეს მომხმარებლების ბრენდთან დაახლოება და მათი ინტერაქცია.
სოციალური მედიის შედეგები ასე გამოიყურება :

მარკეტერი თემა

“გოია ფუდი” – ის პროდუქტის ახალი შეფუთვა

ფრენები ამერიკაში

“ამერიკის ავიახაზების” პირველი რებრენდინგი 40 წლის მანძილზე