in

სოფიო გონგლიაშვილის ზღაპრული სამყარო შოტლანდიური პრემიუმ ვისკის, Glenfiddich-ის კამპანიაში WHERE NEXT

„ყველას შეგვიძლია, რაღაც დავიწყოთ თავიდან“ –  დიზაინერი სოფიო გონგლიაშვილი გვიყვება,  როგორ აისახა ახალი რეალობა მის შემოქმედებაზე.

რა არის მთავარი იმისთვის, რომ წარმატებას მიაღწიო, რა შესაძლებლობები გაჩნდა ხელოვანის ცხოვრებაში, გასული ერთი წლის მანძილზე.

„გარემო მაძლევს ძალიან დიდ ინსპირაციას“.

ოჯახის გარემოცვაში გატარებულმა თავისუფალმა დრომ  მეტი შთაგონება გაუჩინა სამუშაოდ. მისი ოცნება უფრო ბევრი ადამიანის დასაქმება და საკუთარი საქმიანობის გაფართოებაა.

წარმატების მიღწევა მხოლოდ დასაწყისია – Glenfiddich-ის კამპანიის მთავარი მამოძრავებელი ძალა სხვების შთაგონება, კომფორტის ზონიდან გამოსვლა და სწორედ იმ გამოწვევების მიღებაა, რაც მუდმივ განვითარებას შეუწყობს ხელს.

ეს არის ბიძგი ყველასთვის, რომ ყოველთვის ვკითხოთ საკუთარ თავს – Where Next?

საქართველოში, შოტლანდიური პრემიუმ ვისკის ბრენდი Glenfiddich წარმოგიდგენთ ინტერვიუების სერიას, რომელიც გააერთიანებს პროფესიონალებს სხვადასხვა სფეროდან.

ბრენდ Glenfiddich-ის გლობალურ კამპანიას WHERE NEXT საქართველოში სააგენტო SYMMETRADIGITAL მართავს.

 

[პარტნიორის კონტენტი]

„დიოლერის“ ნაწარმი, როგორც გამოსავალი, ანუ როგორ შევამციროთ შაქარი საკვებ პროდუქტებში?!

როგორ შევქმნათ ველნეს კომპანია, დამფუძნებლის შთამაგონებელ ისტორიაზე დაყრდნობით?